maandag 4 juli 2016

WINNEN: 1000 volgers op instagram!

Hey!

Onlangs tikte ik de 1K volgers aan op Instagram!


Jaaaa kijk dat dan! Wat staat dat mooi! Dit moeten we natuurlijk vieren!

Speciaal voor de 1000 volgers op instagram heb ik eens een andere winactie opgezet! Ik heb namelijk een paar weken geleden van iemand een mailtje gehad met de vraag waarom ik nooit Engelse boeken verloot. Dus ik dacht, weet je, ik ga dit keer ook een Engels boek verloten. 

En wat je kan winnen is.......



TWENTY QUESTIONS FOR GLORIA!

Hoe kan je dit winnen?

- volg myperfectbooklife op instagram (@myperfectbooklifenl)
- reageer onder de foto dat je meedoet! 
(Optioneel) - repost de foto (+1)

De winnaar wordt bekend gemaakt op instagram! De winactie duurt tot en met vrijdag 15 juli 23:59. Succes! 

Mocht je nou denken: ik lees geen Engels / ik heb het boek al / wat een stom boek... Geen nood! Er staan nog 3 winacties op de planning! Spannend ;-)

Liefs,
Monica 

4 opmerkingen: