dinsdag 12 juli 2016

Bookhaul & wrap up juni!

Hooi!

Juni was voor mij een drukke maand met veel schoolwerk, tentamenstress en extra uurtjes werken. Maar toch heb ik de tijd gevonden om wat te lezen! En ook heb ik een boel boeken binnen gehad zeg! Laten we ze eens bekijken. 

Bookhaul 

  

-Vallen - heb ik gekregen als recensie exemplaar van uitgeverij Boekerij
-Ik Jou Ook - heb ik gekregen van uitgeverij Scelta Publishers ter recensie
-Eenzaam en Extreem ver weg - een verrassingsrecensie-exemplaar van uitgeverij Moon (I love surprises!)
- Surf! - ontving ik van uitgeverij Gottmer ook als verrassing ter recensie! YAY <3
- Reboot - ontving ik als recensie exemplaar van uitgeverij Unieboek, Best of YA

Ennnnn JAGER kreeg ik binnen als recensie exemplaar van Harper Collins! <3



Ook won ik bij Chinouk Thijssen het YA pakket. Dit zat erin:


Het experiment
Het verzet
Stuck
Onsterfelijke Liefde

Wrap up

 

Ik las in juni 5 boeken, waarvan deze 3 fysieke exemplaren zijn. De andere 2 waren ebooks. Wil je de recensies lezen? Klik op de titel naar keuze! :-)


Ebooks




Naar welk boek ben jij benieuwd? Wat was jouw topper/flopper van juni?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen