zaterdag 9 juli 2016

Boeklancering High Tea: Expeditie Verraad - Liza Sips

Hallo iedereen!

Afgelopen woensdag werd ik verwacht in boekhandel Scheltema in Amsterdam. Ik zou een high tea bijwonen met de boeklancering van Expeditie Verraad, het tweede boek van Liza Sips. 

 

Om 4 uur zou het beginnen en ik was mooi op tijd aanwezig. Ik nam samen met nog een paar andere boekbloggers plaats aan de tafel en we kregen thee en limonade voorgeschoteld. 

 

Vlak daarna kwam Liza zelf aan de tafel zitten en mochten we haar een paar vragen stellen over haar, haar boek, haar schrijverschap. Liza is een ontzettend enthousiaste meid en elke vraag beantwoorden ze met plezier.

 

 

Na het vragenrondje was er een introductie over het boek. Liza las ook een stuk voor uit haar boek en iedereen was spontaan kruiwagentje er naar! Er kwam ineens allemaal pers bij en er werden veel foto's gemaakt. Wij wisten even niet wat ons overkwam, haha. Later hoorden wij dat dit alles op Shownieuws zou terugkomen op SBS 6, 's avonds. 

 

 

Na de presentatie werd de taart aangesneden en konden we gezellig kletsen met iedereen, eten, drinken en kregen we een exemplaar van Expeditie Verraad! Die heb ik gelijk laten signeren door Liza.

 

 

Daarna kwam Liza's man nog langs met haar pasgeboren zoontje. Wat een schatje is dat, al kwam daar wel nog meer pers op af. Het werd ineens ontzettend druk. 


Na nog met wat mensen van de uitgeverij en andere boekbloggers gekletst te hebben besloot er weer vandoor te gaan. Het was afgelopen. Samen met een groepje boekbloggers liep ik naar CS. Het was een ontzettend gezellige middag! 



 

Hopelijk kan ik zo snel mogelijk beginnen in dit boek, want ik ben er erg benieuwd naar. 

Ik wil Uitgeverij de Fontein hartelijk bedanken dat ik erbij mocht zijn! Het was een super leuke ervaring.

Wil jij de aflevering van Shownieuws terugzien waar in deze boeklancering werd besproken? Klik dan hier . Speel hem af vanaf 6:35 :) . Als het goed is spot je mij ook twee keer kort ;). 

Ben jij ook benieuwd naar Liza's nieuwe boek? Heb jij Soapsop gelezen? 

Liefs,
Monica 

2 opmerkingen: