zondag 31 juli 2016

Boeken die ik ga lezen in China! (+WINACTIE)

Ni hao allemaal!

Het is voor mij eindelijk zo ver: ik ga op vakantie! Ik heb er even op moeten wachten en nu iedereen alweer zo'n beetje terugkomt, mag ik weg. En waar ga ik dan heen? De titel verklapt het al een beetje, want ik ga naar CHINA! Echt super gaaf! Ik ga een tweeweekse rondreis doen van Beijing naar Shanghai (en nog 2/3 tussenstops) samen met mijn schoonfamilie.


Zonder al teveel te verklappen, want er komt natuurlijk een reisverslag van, kan ik wel zeggen dat het een reis gaat worden om nooit te vergeten. Ik weet zelf eigenlijk nog niet eens wat mij allemaal te wachten staat, maar ik heb er veel zin in!


Aanstaande maandag (1 augustus) vertrek ik, maar in China ga ik geen tijd hebben om te bloggen. Vandaar dat dit ook gelijk een aankondiging is: het gaat wat stiller worden op de blog de komende 2 weken. Sorry daarvoor, maar ik zal jullie daarom iets geven om op voort te kunnen teren.


Boeken die ik ga lezen in China
Ik heb natuurlijk lezen op de planning staan. Sowieso in het vliegtuig tijdens de lange vlucht, maar ook lekker savonds in de hotelkamers. Om niet teveel te sjouwen neem ik alleen mijn ereader mee. Ik wil al een hele tijd de Vampire Academy serie lezen, dus die ga ik proberen alle zes op rij te lezen! Verder staan er nog andere YA boeken op die ik kan lezen, maar ik neem ook mijn Nintendo 3DS, mp3 speler (ja, ja, ouderwets), mijn puzzelboekjes en mijn 'mens erger je niet' reiseditie mee. Dussssss genoeg te doen ter vermaak! 

Winactie!!
Ik had een winactie beloofd, dus ik zal er eentje doen. Niks groots nog, maar wel iets om jullie even zoet te houden! Wat kun je winnen?


Een Bookjunkies United bookbag met daarin:

- oeioeioei! van Hanna Kraan
- boekenlegger van de Kroon
- boekenlegger 'Alergic to Reality' van Blossom Books
- boekenlegger van Hij is van Mij
- boekenlegger van DIMILY
- kaartje van De Afstand Tussen jou en mij
- kaartje van Verliefd en Verloren
- kaartje van De Bijzondere Kinderen 2
- bookmarks
- paar soorten thee!

Een klein, maar erg leuk pakketje dus! Wat moet jij doen om kans te maken?

- mail naar myperfectbooklife@gmail.com je Naam en NAW-gegevens en eventuele extra winkansen die je hebt gedaan

extra winkansen:

- like myperfectbooklife op Facebook (+1)
- volg myperfectbooklife op Instagram (@myperfectbooklife) (+1)
- volg myperfectbooklife op Bloglovin' (+1)

De winactie loopt tot en met dinsdag 16 augustus 23:50. De winnaar wordt gekozen op woensdag 17 augustus en ontvangt z.s.m. zijn of haar pakketje! 

Als ik terugkom, komen er weer genoeg recensies, winacties, reisverslagen en andere artikelen. Nu is het even wachten ;-) Succes allemaal met meedoen en tot over twee weken!



Liefs,
Vakantieganger Monica



3 opmerkingen:

  1. Superveel plezier in China! ^^ Echt een supermooi land, ben er ook 2 keer geweest! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe winactie! Ik ga snel even een mailtje sturen. Heel veel plezier in China!

    BeantwoordenVerwijderen