zondag 19 juni 2016

Unboxing: Gewonnen boekenpakket Chinouk

Hallooo!

Onlangs kreeg ik het blije nieuws dat ik één van de winnaressen was van een boekenpakket bij Chinouk Thijssen. Zij heeft altijd súper leuke vlogs, dus als je haar nog niet kent en nog niet geabbonneerd bent... doe het hier, nu!

Zij hield een winactie voor haar abonnees en ik won het Young Adult pakket! Het pakket kwam bij mij binnen en ik vond het een leuk idee om hem samen met jullie uit te pakken in een unboxing!



Oeh, ze zijn heel mooi ingepakt! Even uit de doos halen.


Oh wauw! 4 boeken in het pakket! Super nice! En er zit nog meer in!


Een stapeltje leuke boekenleggers, een zilveren enveloppe en een leuk kaartje! En dan nu..... het uitpakken van de boeken en de zilveren enveloppe!



Oeh, deze vier boeken zaten in de pakjes! Super leuk, ik heb ze alle vier nog niet! Ik ben heel erg benieuwd ernaar en ga ze hopelijk gauw lezen.


In het zilveren zakje zaten een leuk kaartje met een zonnetje, een tropisch masker, tattoo's en visitekaartjes van de webshop waar Chinouk deze dingetjes heeft gekocht. Dit is de complete inhoud van de gewonnen boekenbox en ik ben er ontzettend blij mee! Wat een super leuke prijs! Chinouk, heel erg bedankt en ik ga straks met een maskertje lekker lezen ;-)

Ken jij de boeken? Wat vind je ervan?

Liefs,
Monica


5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Jeuuuuhhh chill! Alleen nog ff deel 3 aanschaffen dan kan ik van start 😎

      Verwijderen
  2. Ik ken alleen de boeken van Project Persefone, maar die serie vond ik wel super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh leuke boekenpakket! Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen