donderdag 16 juni 2016

Estelle Maskame in Hoofddorp!

Hi all!

Zoals velen weten was Estelle Maskame in Nederland de afgelopen week. Estelle is schrijfster van de Did I Mention I Love You (DIMILY) serie en pas 18 jaar oud! Ze kwam afgelopen dinsdagavond naar Boekhandel Stevens in Hoofddorp en ik was erbij!


Het was feestelijk versierd en iedereen kon een heerlijke cocktail halen bij De Hunk. 




Toen was ik aan de beurt. Ik had Estelle's boek net gekocht en kon hem gelijk laten signeren. Super leuk! Ondertussen even kort gekletst, want Estelle nam echt de tijd voor haar fans!


En toen nog even samen op de foto. Wederom het probleem: ik ben zo lang. Dan maar bukken.


Tja, wat was er dan nog meer te doen? Ik ging samen met Melisa en Esmee nog even foto's maken bij de selfiebooth. Natuurlijk wel met leuke accessoires erop!



En natuurlijk nog meer cocktails naar binnen werken en snuffelen tussen de boeken. Veelal viel de zin 'oh, die wil ik echt nog lezen' en 'oh, die moet je lezen die is zo goed!' Het was een hele gezellige einde-van-de-middag. Het duurde uiteindelijk niet heel lang, maar was een leuke activiteit om bij te zijn!

Heb jij Estelle Maskame ook ontmoet?

Liefs,
Monica



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen