dinsdag 7 juni 2016

Bookhaul mei

Hello!

Welcome June! Mei is weer voorbij en heeft plaatsgemaakt voor juni. In mei heb ik echt heerlijk veel gelezen en ik ben er helemaal trots op, want ik had natuurlijk ook tentamens. Ik heb het voor deze maand even opgedeeld in een Bookhaulpost en een Wrap Up post (die nog volgt). Zo is het niet één mega lange post voor jullie om te lezen.



NIEUW!



Het lot van tien - gekregen als recensie exemplaar van uitgeverij AW Bruna! 


Lola en de Boy Next Door - gekregen als recensie exemplaar van uitgeverij Van Goor/Best of YA


Rivalen - Gekregen als recensie exemplaar van uitgeverij Harper Collins

Naast deze 3 fysieke exemplaren heb ik nog 3 e-book exemplaren ontvangen:


Calendar Girl #1 Januari - ontvangen van uitgeverij Boekerij


Tweedehands vleugels - Ontvangen van de gloednieuwe uitgeverij: Dutch Venture Publishing! Neem allemaal een kijkje ;-)


Verliefd en Verloren - Ook ontvangen van uitgeverij DVP

Aardig wat boekjes dus, maar niet zo extreem als ik normaal heb haha. Ik ben er wel blij mee zo, want het wordt anders maar veel te veel in mijn boekenkast. Wil je weten wat ik in mei heb gelezen? Even geduld nog, de wrap up komt binnen enkele dagen aan!

Welk boek uit deze reeks lijkt jou leuk?

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Ik moet echt eens beginnen aan de Lorien-legacies, die boeken lijken mij zo gaaf! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel leesplezier met tweedehands vleugels. heb die en het vervolg in mijn kast staan en er erg van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen