zondag 22 mei 2016

WIN: Riders én Half Zwart

Hee allemaal,

Het werd weer even tijd voor een winactie! Ik heb op Facebook namelijk de 250 likes gehaald, en dat is toch wel even tijd voor een feestje. Daarom valt er iets te winnen! En waarom 1 boek verloten, als we er ook gewoon 2 kunnen doen?



Win!
Je kan Riders van Veronica Rossi winnen, het nieuwste boek van deze auteur. Daarnaast kan je ook nog Half Zwart winnen van Sally Green. Dit is alweer een wat ouder boek, maar zo super gaaf dat ik iemand anders hier echt kennis mee wil laten maken!

Ik heb lang getwijfeld of ik 1 persoon beide boeken zou laten winnen, of voor 2 winnaars zou gaan. Om meerdere mensen blij te maken, heb ik daarom besloten om voor 2 winnaars te gaan: één iemand die Riders wint en één iemand die Half Zwart wint!

Facebook
Omdat het feestje van vandaag speciaal voor mijn Facebook-likers is, zal deze foto op Facebook komen te staan. Bij de foto staat dan wat je moet doen om kans te maken op één van deze 2 boeken!

Moet ik kiezen?
Nee hoor! Je mag voor één boek meedoen, maar ook gewoon voor allebei!

Hoe lang loopt de winactie?
De winactie loopt t/m de laatste mei-dag, dinsdag 31 mei 23:59. Op 1 juni worden de winnaars bekend gemaakt via Facebook!

Ga dus gauw naar onze Facebookpagina!


Succes!

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen