donderdag 5 mei 2016

Bookhaul en wrap up april!

Heeeey!

April was een rustig maandje voor mij qua lezen, maar ook qua boeken verzamelen. Ik ben heeeeeel veel Pretty Little Liars gaan kijken, hihi. Dat is zo'n ontzettend verslavende serie. My God. Lezen schiet er echt bij in en dat vind ik heel jammer, maar aan de andere kant is een andere hobby dan lezen ook wel fijn. Laten we gaan kijken welke boeken ik nieuw heb gekocht/gekregen in april en welke boeken ik heb gelezen!

Nieuw in april


De afstand tussen jou en mij - zat in mijn goodiebag van YALfest!
Simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld - kocht ik op YALfest, om te laten signeren in Hoofddorp door niemand minder dan Becky zelf!
Daan & Nadia - kocht ik bij de YA avond in Boekhandel Haasbeek, na een leuk gesprek met de auteur!
Anna & de French Kiss - ontving ik van uitgeverij Best of YA/Unieboek het Spectrum ter recensie!

Dat zijn mijn nieuwe boeken. Ik ben wel blij dat het er niet zoveel zijn, want een hele grote TBR stapel schrikt teveel af. Het moet realistisch blijven dat ik alles in één mensenleven kan lezen.

Gelezen boeken april

In april las ik 6 boeken! Wil je de recensie ervan lezen? Klik dan op de titel!


Harry Potter en de Vuurbeker (recensie volgt nog!)
Afblijven (komt geen recensie van)



























Twintig Regels Liefde - (spotlight boek van de maand april!)

Dat waren mijn boekjes van april! In mei ben ik van plan in ieder geval Anna & de French Kiss te lezen en voor de rest laat ik mij verrassen door wat er binnenkomt, of door wat ik uit mijn TBR potje pluk!

Wat was het beste/slechtste/opvallendste boek uit april voor jou? Of wat moet ik nog écht een keer lezen?

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Pretty Little Liars is zeker verslavend, haha! In welk seizoen ben je? Simon vs. en Anna en de French Kiss zijn allebei echt leuke boeken! Ik ben ook super benieuwd naar De afstand tussen jou en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhahaha ja echt he! Ik ben bijna klaar met S05 :D En oké thanks voor de tip!

      Verwijderen