maandag 2 mei 2016

Auteursbezoek Becky Albertalli in boekhandel Stevens!

Helloooo!

Afgelopen maandag was er een auteursbezoek in Hoofddorp, van niemand minder dan Becky Albertalli! Becky is bekend van haar boek Simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld. Ik heb haar boek nog niet gelezen (sorry, sorry, sorry), maar ik wilde er wel graag naar toe. Dus daar reed ik maandagavond in de auto naar toe en hops daar kwam Becky in der vrolijke jurkje.




















Ze werd geïnterviewd en wauw, wat is zij een leuk persoon! Ze is heel vrolijk, heeft een heerlijke dosis zelfspot en is gewoon aandoenlijk als ze vertelt over haar boek en personages. Ze is overduidelijk dol op Oreo's, net als hoofdpersoon Simon. Er was daarom een Oreo bake-off. Een tafel vol met de lekkerste Oreo lekkernijen! Myrthe en Lotte van Blossom Books lusten er ook wel wat van ;-)

















Tijdens het snoepen van de lekkernijen kon iedereen in de rij staan voor je 'momentje met Becky'. Becky nam voor iedereen de tijd om kort te kletsen, op de foto te gaan en natuurlijk dingen te signeren. Heel erg leuk! Ik maakte daarna een epic foto van Joost en Becky en een onderbroek. Say what? Ja, die held liet een onderbroek signeren door Becky. Klik hier om hem te zien.







Na mijn momentje met Becky ben ik lekker wat te drinken gaan halen en snoepte ik nog wat van alle lekkere Oreo genotjes. Ik kletste met andere boekenlovers en haalde de goodiebag op. Na een heel gezellige avond ging ik naar huis, lekker slapen. De goodiebag was echt een Simon goodiebag, super leuk!





Zijn jullie ook naar het auteursbezoek geweest?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen