maandag 4 april 2016

Bookhaul en wrap up maart!

Hi!

In maart heb ik weer nieuwe boekjes veroverd en gelezen. Eigenlijk valt het aantal gelezen boeken in maart best wel tegen, want ik had een drukke en belangrijke tentamenweek. Hierdoor heb ik minder boeken gelezen dan ik gepland was. Maar goed, let's take a look.

Nieuwe boeken



Ik heb m'n eigen grumpy cat hahah! 

Van boven naar beneden:

Broer - het bekende boekenweekgeschenk boekje, kreeg ik bij aankoop van mijn boeken
De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine - kreeg ik van mijn ouders voor het behalen van mijn propedeuse
Hof van Doorns en Rozen - Kocht ik, zo benieuwd naar!
In het spoor van de eclipse - kreeg ik als recensie exemplaar van uitgeverij Gottmer
Twintig regels liefde - kreeg ik van uitgeverij Boekerij
De sleutel de Finale - Kreeg ik van uitgeverij AW Bruna, jaaaa de finale!


Gelezen boeken:



Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
Broer

Voor de recensie, klik op de titel! :-) (twee volgen er nog)

Welk boek was het toppertje van jou uit de maand maart? 

Liefs,
Monica

9 opmerkingen:

  1. Haha, zo met die kat erbij is het wel een hele leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah bedankt :) Hij wilde niet weg dus toen dacht ik: dan maar erbij :)

      Verwijderen
  2. Liefde voor Hof van doorns en rozen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha je kat kijkt inderdaad wel een beetje grumphy. Ik heb De Sleutel- De Finale ook ontvangen als recensie exemplaar en ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa ik ben de serie door jou gaan lezen haha :)

      Verwijderen
  4. Ik ben niet goed in favorieten kiezen dus maak ik het mezelf iets makkelijker met een Top 3: Zilveren zicht van Anne Bishop, Vermoorde harten van J.D.RObb en Universal Alien van Gini Koch

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel benieuwd naar de boeken van Anne Bishop. Ik heb het eerste deel wel al liggen :)

      Verwijderen
  5. Heerlijk zo'n grumpy cat. ;) Mijn favo van Maart was On the Edge of Gone van Corinne Duyvis.

    BeantwoordenVerwijderen