vrijdag 11 maart 2016

Wrap up februari!

Hi hi!

Ik heb besloten mijn Bookhaul en wrap up deze maand los te doen, omdat ik zoveel nieuwe boeken had deze maand dat dan de wrap up niet veel meer voorstelde. 

Ik las vorige maand 8 boeken en dat vind ik nog best heel veel gezien de drukte die ik van school heb. 

Don't mind de beer op de achtergrond van de foto :) 

Dit zijn ze, klik op de titel om naar de recensie te springen :)!



Voor maart heb ik Shinu op de planning, Witheet, Harry Potter en de gevangene van Azkaban en het schrift van Perle. Verder zie ik nog wel. Deze maand wordt kneiter druk met mijn belangrijke tentamenweek dus misschien haal ik deze vier niet eens. Ach ja. School is belangrijk :) 

Welk boek staat op jouw planning voor maart? 

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen