woensdag 30 maart 2016

WIN: HOF VAN DOORNS EN ROZEN - Sarah J. Maas

Hee allemaal!

Het werd even tijd voor een winactie, vond ik zo. Het is een tijdje stil geweest op de blog, maar ik heb toch de 800 volgers op instagram bereikt en de 150 volgers op Bloglovin'. Ik heb daarom besloten twee winacties te doen!

Wat kun je winnen?




Speciaal voor mijn Bloglovin' fans, heb ik een winactie voor Hof van Doorns en Rozen van Sarah J. Maas geregeld. Super gaaf natuurlijk, want dit boek is de hype van het moment!

Speciaal voor mijn Instagram volgers heb ik een andere winactie geregeld, maar die wordt op Instagram bekend gemaakt! Hou @myperfectbooklifenl dus goed in de gaten!

WIN
Jaaaa, wat moet jij doen om kans te maken op Hof van Doorns en Rozen?
Nou natuurlijk volg jij MyPerfectBookLife op Bloglovin', want deze winactie is een ode aan mijn volgers daar. Sorry als je geen Bloglovin' hebt, binnenkort komt er vast weer een winactie waarbij dit niet een vereiste is!

En verder?

Mail je je adresgegevens  naar myperfectbooklife@gmail.com en vermeld onder welke naam jij MyPerfectBookLife volgt op Bloglovin'

That's it!

Extra kans maken?
- Like MyPerfectBookLife op Facebook (+1)
- Volg @myperfectbooklifenl op Instagram (ook om de andere winactie te checken!) (+1)

Deze winactie loopt tot en met zaterdag 16 april 23:59. Zondag 17 april pakt een onschuldige hand de winnaar uit de pot en ontvangt hij/zij een mailtje. In de week erna ontvangt hij/zij z.s.m. het boek thuis!

Update (18/04): De winnaar is bekend! Hij of zij krijgt vanmiddag een mailtje!

Succes allemaal!

Oh, en p.s. De Facebook-teller staat nu op 231 likes. Bij 250 likes is het natuurlijk weer tijd voor een winactie ;-) *hint*

Liefs,
Monica

9 opmerkingen:

  1. Nou, je FB-teller is nu +1. Ik dacht echt serieus dat ik je daar al volgde, maar blijkbaar niet *shame on me*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee voor dit boek. En op naar de 250 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaaf, ik heb je een mail gestuurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lijkt me leuk, ik stuur je zo meteen een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op dit boek zit ik al zoooo lang te wachten. Pick me, pick me!

    BeantwoordenVerwijderen