zaterdag 5 maart 2016

Bookhaul februari!

Helloooo!

Oef. Februari is echt een hamstermaand geweest voor mij. Ik heb super veel boeken nieuw. Echt. Super. Veel. Maaaaar ik was dan ook jarig op 2 februari en had 6 februari mijn bday bash dus veeeel nieuwe boeken! 

Kijk en kwijl:


HOPPAKEE! Dat is even een prachtige stapel. We gaan ze allemaal even af. Maar wel in twee├źn.



Shinu - kreeg ik van uitgeverij Leopold ter recensie
Het schrift van Perle - kreeg ik ter recensie van uitgeverij Querido
Stilte en Finale - kocht ik van de boekenbonnen van mijn verjaardag
Ontworteld - verjaardagscadeau :)
Duizend stukjes van jou - verjaardagscadeau :)
Eleanor & Park - gekregennnn
Schuld - B-day cadeau!
Matched trilogie - kocht ik van mijn boekenbonnen!



Witheet - kreeg ik van uitgeverij Harper Collins ter recensie
Oog om oog - verjaardagscadeau 
De IJzeren prins
- verjaardagscadeau
Fallen in Love - gekocht in de V&D opruimingsweek
Harry Potter 1,2,3 - gekocht bij de kringloop voor de Harry Potter readathon
De lege kamer - verjaardagscadeau
Rode letters - geruild op YAA
Faye en Sean - geruild op YAA 

Waaaaah. Zo tof. Zoveel nieuwe boeken. Nu natuurlijk ze allemaal zo snel mogelijk gaan lezen! 

Welk boek ben jij het meest benieuwd naar of vindt je het leukst? 

Liefs,
Monica 

4 opmerkingen:

  1. Lekker veel boeken. Ik wens je alvast veel leesplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat heb je veel boeken gekocht/gekregen zeg! Echt heeel gaaf. Ben benieuwd naar je recensies :)

    BeantwoordenVerwijderen