dinsdag 2 februari 2016

HAPPY B-DAY TO ME! (+WIN)

Hiiiiii allemaal!

Wieeeeeeeeeh ik ben jarig! Vandaag zeg ik officieel mijn tienerjaren vaarwel en ga ik verder als twintiger. 

20 jaar geleden werd dit lachebekje geboren


En nu ben ik alweer "volwassen" ;). Ik ben nog steeds blij om jarig te zijn en kan dit niet zonder ballonnen en slingers 


En ik hou van CADEAUTJES! En wat is mijn cadeautje dit jaaaar???


EEN KOBO GLO HD EREADER! 

Ik ben er zo blij mee! Ik heb alweer een paar uurtjes gelezen, maar daar gaan nog veel meer uren bijkomen. 

Ik voel me helemaal jarig en daarom wil ik mijn verjaardagsgevoel met jullie delen! Ik heb een verjaardagspakket samengesteld die één van jullie kan winnen! 


Wat zit erin? 
- het boek 'Het leven van de ander'
- het boek 'Headshot'
- een donkerblauwe nagellak
- een felrode nagellak
- gelpennen
- 6 Clipper theezakjes 
- 1 groen bandje van de Talon serie van Julie Kagawa 
- de boekenlegger '#currentlyreading' van Blossom Books
- een Hello Kitty notitieblok
- een shampootje van Welda
- een Hunger games filmcard met President Snow 
- boeken kaartjes/folders en boekenleggers 
- een Hiep Hiep Hoera kaart met een boodschapje van mij erop haha

Wil jij dit awesome pakket winnen? Dat kan!

Let wel: ivm hoge verzendkosten verzend ik alleen via Kiala :) zorg dus dat je een kialapunt in de buurt hebt om mee te doen! (NL&BE)

Wat moet je doen?

- volg MyPerfectBookLife op Bloglovin' 
- mail het adres van je Kiala punt en een B-day wish naar MyPerfectBookLife@gmail.com met daarin ook je eventuele extra winkansen

Extra winkansen:
- volg MyPerfectBookLife op instagram (@myperfectbooklifenl)
- repost de foto op instagram en tag @myperfectbooklifenl daarin
- like MyPerfectBookLife op Facebook

That's it! 

De winactie duurt tot zondag 21 februari 23:59. Daarna zal de winnaar bekend worden gemaakt en het pakket verstuurd worden. 

Wieeeeeeej! 

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je hebt een heel mooi cadeau gehad. Ik heb die sinds 2 weken ook en hij leest echt heel fijn.
    Ik doe overigens niet mee met de leuke win-actie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ja, ik ben er echt super blij mee. Hij leest inderdaad heel fijn.

      Verwijderen