maandag 1 februari 2016

Bookhaul & Wrap up Januari!

Hee boekenwurmpjes!

In januari ben ik hard van start gegaan met lezen. Deze maand heb ik ook dan eindelijk een keer meer boeken gelezen dan gekocht/gekregen!

Eerst maar eens kijken naar de boeken die ik deze maand verzameld heb:


Deze maand heb ik 7 nieuwe boeken binnengesleept. 

Girl online, on Tour - kreeg ik als recensie exemplaar van Best of YA!
Nodig - kreeg ik van uitgeverij Karakter als recensie exemplaar!
Stravaganza 1-4 - kocht ik. Toch heel benieuwd geworden naar deze serie met de schitterende covers. Delen 5&6 zijn in NL in hardcover verdwenen ofzo? Iemand een tip? 
Headshot -  ontving ik van uitgeverij Ploegsma als recensie exemplaar! 

Ik heb bewust deze maand rustig aan gedaan met nieuwe boeken binnenslepen, omdat ik nog zoveel boeken te lezen heb dat ik inmiddels door de boeken het bos niet meer zie.... Of is het door de bomen de bladzijden? Of... ja het is chaos in mijn boekenkast. En op mijn TBR lijst.

Dan nu naar welke boeken ik heb gelezen in januari! 


Jaaaaaa! Ik las 10 boeken in januari! Het is een boel :o. Klik op de titels hieronder om naar de recensie te springen! 

De behandeling (volgt nog)
Headshot (volgt nog)

Wat ga ik in februari lezen? Hmmmmm, dat wordt nog een verrassing. Ik ben namelijk 2 FEBRUARI (morgen) JARIG en dan krijg ik boeken, en 6 februari is mijn feestje, dan krijg ik weer boeken. Misschien dat ik die wel ga lezen, misschien niet. Het is dus een verrassing :)

P.S. Houd de blog morgen in de gaten, dan komt er een super gaaf b-day pakket winactie online! 

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Aah ik ben zo jaloers op die Stravaganza boeken! Ik wil ze al heel lang lezen en die covers zijn inderdaad prachtig. Ben benieuwd wat je ervan vindt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stapel gelezen boeken. Ik ben alvast benieuwd naar welke boeken je voor je verjaardag gaat krijgen. Alvast een super dikke proficiat! Ik hoop dat je vandaag een ontzettend leuke verjaardag hebt.

    BeantwoordenVerwijderen