zondag 10 januari 2016

Deze 10 boeken/series moet ik van mijzelf lezen in 2016 + Goodreads Challenge!

Hooi allemaal!

Er staan nu een aantal standalone boeken en series al langere tijd te wachten in mijn boekenkast tot ik ze ga lezen. Ik wil dit ook heel graag, maar ik kom er niet echt aan toe. Vaak zijn deze excuusjes recensie boeken die voorgaan, andere boeken die voorgaan, 'nu even geen zin in deze' enzovoort. Ik heb voor mijzelf nu een top 10 samengesteld van boeken die ik écht moet gaan lezen in 2016.




















Dwaaleiland heb ik een paar maandjes, maar wil ik graag lezen!
Crescendo heb ik pas net :'), maar ik vond Hush Hush zo leuk dat ik dit deel ook moet lezen!
Lockwood & Co heb ik heel enthousiast gekocht, maar het ligt er maar en ligt er maar. Verdorie.
Fallen serie hoor ik zoveel goeds over. Damn ik moet het lezen voor de films komen!
De IJzeren Engel was ik heel blij mee toen ik het won, maar sindsdien nog niet aangeraakt terwijl De IJzeren Prins en Prinses al in mijn winkelmandje staan te wachten op bol.com ....
Huiver (de Wolves of Mercy Falls serie) aai ik wel steeds, maar lezen komt het niet van
Zus en de andere 2 delen van Lisa Kleypas. Ik ben er super blij mee omdat ze volgens mij niet meer te krijgen zijn en ik ben er erg benieuwd naar, maar toch schuif ik ze steeds naar achter in de 'to read' lijst
Angelfall moet ik echt openslaan grrrr
De verborgen universiteit serie tja ik denk dat het me toch tegen houdt door de dikte. Ik heb niks tegen dikke boeken, ik vind ze juist fijn omdat je dan langer in een boek zit. Maar toch pak ik hem er niet bij.
List & Leugens tja need I say more?

Deze 10 boeken/series wil ik dus sowieso lezen in 2016! Aan het einde van het jaar blik ik erop terug om te kijken of deze 'challenge' gelukt is.

Daarnaast ga ik nog een andere challenge aan, zoals ik dat nu al 2 jaar doe: de Goodreads Reading Challenge! Afgelopen jaar stond mijn challenge op 60 boeken, wat ik verhoogde naar 80 en uiteindelijk naar 100. Ik heb 102 boeken gelezen en mijn challenge dus gehaald. Wat doe ik dit jaar?

Goal: 90 boeken!

Ik zet hem dit jaar in op 90. Gelijk pittig, maar niet al te uitdagend, want ik krijg een druk jaar. Wel wil ik mijn best doen toch zoveel te lezen. Maar als het niet lukt.... ja jammer dan. Het gaat om het plezier!

Welke boeken moet jij echt lezen in 2016 (of ik) en wat wordt jouw Goodreads challenge?

Liefs,

Monica

4 opmerkingen:

  1. Ik vond Huiver van Maggie Stiefvater erg goed! Ik hou echt van haar schrijfstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn zeker mooie boeken! Crescendo, Fallen en Huiver zijn echt het lezen waard!

    BeantwoordenVerwijderen