dinsdag 5 januari 2016

Bookhaul en Wrap up december!

Hee allemaal,

December was een maand met een heeeerlijke kerstvakantie erin, waarin ik veel kon lezen! Naast gelezen boeken zijn er ook veel boekjes nieuw bijgekomen! Let's take a look!



NEW IN
Mijn hart en andere zwarte dingen - ontving ik ter recensie van uitgeverij Karakter! Ben heel benieuwd
Brainwash - Lag onder mijn kerstboom!
Hush, hush - Kreeg ik omdat ik mee mocht doen aan de leesclub van Hebban
Crescendo - kreeg ik van mijn vriend voor kerst <3<3<3
Het laatste licht - Kreeg ik van Jen Minkman herself om te recenseren! (verschijnt binnenkort!)
In transit - Ontving ik van uitgeverij Lenmiscaat ter recensie.... Gaaf!
Silber 3 - Aaaah ontving ik van Blossom Books ter recensie! YAYYY (nu in bezig:D)
Kater - Ontving ik van uitgeverij Gottmer als recensie exemplaar
List & Leugens - Lag onder mijn kerstboom! :D

GELEZEN

Klik op de titels om naar de recensie te springen!

Ik las 5 boeken deze maand. Misschien niet heel veel als je bedenkt dat ik kerstvakantie had, maar ik had mijn Goodreads goal (100 boeken) al gehaald (102 gelezen). Dus 5 was genoeg!



Met deze 5 boeken sluit ik mijn boekenjaar 2015 af. Komend jaar volgen er weer veel boeken en ik ben heel benieuwd welke dit allemaal worden! Ik heb in ieder geval veel zin om veel te lezen! Welke boeken ik van mijzelf in januari móet lezen? Ehm... Hou de blog in de gaten, dan weet je dat snel genoeg! :)

Liefs,
Monica ♥

2 opmerkingen:

  1. Ah wauw je hebt zoveel mooie boeken binnen gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Braiwash is echt super goed! Ga je zeker weten leuk vinden om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen