maandag 21 december 2015

WINNAAR: Schim & Schaduw!

Hellooooo!

Het is jullie niet ontgaan dat Blossom Books een 12 days of BB Christmas had gelanceerd! 12 enthousiaste bloggers mochten meedoen en ik was daar één van! Jullie konden lezen over mijn leven als een Grisha...... En natuurlijk iets winnen!

SCHIM EN SCHADUW!




En ik heb een onschuldige hand (die van m'n vader ) de winnaar laten trekken!

TROMGEROFFEL

van harte gefeliciteeeeeerd.... DILARA CELIK! 



Jij bent de winnaar van Schim en Schaduw! Het boek komt zsm jouw kant op! 

Iedereen bedankt voor het meedoen en niet getreurd... Ik organiseer graag winacties, dus ik ben alweer aan het denken :)!


Nogmaals hartelijk dank aan Blossom Books voor het organiseren van deze 12 crazy party days! En voor het sponseren van de winactie! 

Liefs,

Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen