zondag 6 december 2015

Signeren bij.... Veronica Roth!

WIEEHOEEE!

Niemand is het ontgaan dat Veronica Roth in Nederland was afgelopen week. Ze kwam naar Tilburg voor het best of YA evenement, maar dat was voor mij te ver weg. Dit vond ik erg jammer, omdat Veronica echt super leuke boeken heeft geschreven (DIVERGENNTTTT). Maar toen hoorde ik dat ze ook in Hoofddorp zou komen! Dat is voor mij heel dichtbij, dus ik ging helemaal als een idioot dansen in de kamer. Maar toen was de kaartverkoop om 20:00 's avonds. Ik moest natuurlijk nog wel een kaartje bij machtigen. Omdat ik nog cursus had tot 20:30, heeft mijn vriend voor mij een kaartje gekocht! Echt super lief, want toen kon ik dus heen om Veronica te ontmoeten!

Dus vrijdagavond 4 december was het zover. Ik had een kaartje gekocht voor 17:00 en toen ik om 16:50 aankwam bij het Cultuurgebouw was het al een drukte van jewelste.

Eenmaal binnen was het niet anders.


Daar aan het einde zat ze! De mensen die klaar waren met signeren stroomden door naar de tafel waar je boeken kon kopen en een tijdelijke tattoo kon zetten.


Ik had zelf lekker cliché de vogeltjes! 
Al waren ze de ochtend erna alweer zo goed als weg :( 


AAAHH toen was ik aan de beurt! Veronica is echt super leuk. Ze vertelde dat ze gek was op alle fans, maar nog steeds niet begreep dat dat echt allemaal voor háár kwam. En ze vindt Nederland erg leuk, behalve al die regen :) (kan ik inkomen). 

Toen was mijn boek gesigneerd!


Echt super leuk! Ze nam voor iedereen echt de tijd. 

En dan nog tot slot even een kijkje in de goodiebag!

Dit was de goodiebag tas!


Zelf kocht ik deze 3 buttons.

En dit was het dan allemaal bij elkaar:


Een leuke mok! Je kon zelf kiezen uit die en een andere versie ('mentally dating a fictional character'). Ik koos deze, om in de divergent sfeer te blijven. Daarnaast kreeg je allemaal leuke papieren, kaartjes en folders. En een selectie boekenlegger!

Het was een superleuke dag! 

Heb jij Veronica Roth ook ontmoet? 

Liefs,

Monica 

1 opmerking: