woensdag 9 december 2015

Bookhaul en wrap up: november!

Hi!

Iedereen zit met zijn hoofd alweer lang in december. Dat is natuurlijk erg logisch, omdat we al een paar dagen in december gevorderd zijn. Maar ik heb nog niet mijn overzichtje van november gepost, dus we nemen even een kijkje terug in november, voordat we voorgoed naar december overgaan.

Bookhaul, nieuwe boeken!


Oké, ik dacht dat het best nog meeviel maar het zijn uiteindelijk toch nog best veel nieuwe boeken geworden. Wat erg ;-)

Vampire academy - kocht ik bij de kringloop!
Princess flirt - kocht ik over via marktplaats
Stuk van jou - won ik bij adorablebooks.nl! <3
Dwaaleiland - kocht ik over via marktplaats 
Het leven van de ander - kreeg ik als recensie exemplaar van uitgeverij karakter
De Sleutel van sleedoorn - kreeg ik als recensie exemplaar van uitgeverij Gottmer
Het onmogelijke leven - kreeg ik als recensie exemplaar van uitgeverij Clavis
De verborgen universiteit 2 - kocht ik over via marktplaats
Sky is the limit - kreeg ik als recensie exemplaar van uitgeverij Ploegsma!

Een boel boekjes gekocht en wat minder recensie exemplaren. Maar dat is omdat ik het wat drukker heb en er liggen nog wat recensie exemplaren klaar. 

Wrap up; dit las ik!
Klik op de titel voor de recensie!


Hartenkoningin (verschijnt binnenkort)

En ik deed het leuke Dot to Dot kleurboek!

Wat gaat december mij brengen? Ik ben benieuwd! Ik kan jullie al verklappen dat ik nu aan het lezen ben in het programma, dus daar krijgen jullie sowieso een recensie van in december! 

Welk boek vond jij opmerkelijk/leuk/tegenvallen in november? 

Liefs,

Monica 

2 opmerkingen:

  1. Jij las ook lekker veel vorige maand. Ik vind het altijd tof om op goodreads te zien wat ik eigenlijk las :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Vampire Academy is geweldig, ik ben nu in boek 4 :)

    BeantwoordenVerwijderen