maandag 16 november 2015

WINACTIE 5/5: The Finisher #1 ÉN #2!

Hoooi!

Vandaag is alweer de laatste winactie van de vijf. Maar het is zeker niet de minste! Vandaag kun je namelijk winnen.......

De Finisher #1 én #2!!

Voor wie mijn recensies wil lezen:
- The Finisher #1
- The Finisher #2




Gaaaaaaaf!

Meedoen?

Stuur dan even een e-mailtje naar myperfectbooklife@gmail.com met als onderwerp 'Finisher', met in de e-mail je naam en adresgegevens en de eventuele extra winkansen die je hebt gedaan, zie hieronder:

Extra winkansen! (Niet verplicht dus, maar wel heel leuk om meer kans te maken!)
- volg MyPerfectBookLife op Instagram! (+1)
- like MyPerfectBookLife op Facebook! (+1)
- deel de winactie op Facebook openbaar (+1)
- Volg ons op Bloglovin'! (+1)
- reageer onder deze post waarom jij het boek wilt winnen! (+1)

Als je mee wilt doen met de nog volgende winacties, is dat prima. Je mag met alles meedoen!

De winacties lopen tot en met 30 november 2015 om 23:59. Op 1 december zal een onschuldige hand de winnaars trekken en zullen zij bericht krijgen. De pakketjes gaan in de loop van die week zsm op de post!

Omdat dit de laatste winactie van de 5 is, kun je hieronder nog een overzichtje vinden van alle vorige winacties! Zo mis je niks en kan je aan alles meedoen!

- Winactie 1
- Winactie 2
- Winactie 3
- Winactie 4

Succes allemaal!

Liefs,

Monica


10 opmerkingen:

  1. David Baldacci is een super goede auteur! Gave winactie! Ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top winactie! Heb veel gehoord over deze serie dus zou het graag willen lezen en op mijn boekenplak neer willen zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een super actie! Ben heel benieuwd naar deze boeken! Het verhaal lijkt me heel intrigerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil deze graag winnen omdat ze al heeeel lang op mijn lijstje staan. Ze lijken mij erg goed en wil ze ontzettend graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Because you can never ever have too much books! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The finisher boeken zijn geweldig!
    Ik hoop dat ze binnenkort in mijn kast belanden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The finisher boeken zijn geweldig!
    Ik hoop dat ze binnenkort in mijn kast belanden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sinds ik voor het eerst over deze reeks hoorde, wilde ik de reeks al lezen. Dit lijkt mij een unieke kans om dit te kunnen doen. Daarom doe ik erg graag mee met deze winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Lijken mij geweldige boeken! Van een goede auteur! Ik ben benieuwd hoe hij schrijft als het een YA betreft en geen volwassen verhaal. En omdat je de kans krijgt om ook meteen het tweede boek te winnen kun je meteen doorlezen en hoef je niet zo lang te wachten voordat er een hoop vragen worden beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi! Deze serie staat al op mijn verlanglijstje sinds het eerste boek uitkwam. Ik loot dus erg graag mee, heb al zoveel goeds gehoord! Super leuk dat jullie deze boeken weggeven! Groetjes, Youssra

    BeantwoordenVerwijderen