donderdag 12 november 2015

WINACTIE! 500 VOLGERS OP INSTAGRAM!

HIEPHOI!

MyPerfectBookLife heeft 500 volgers op instagram!













Allereerst danken we daarom natuurlijk iedereen die ons volgt!
ENNNNN, we gaan het vieren! 500 is niet niks!

Hoe gaan we het vieren? Nou natuurlijk wel even wat groter dan één te winnen boek....
Wij geven voor elke 100ste volger een prijs weg. Aangezien we 500 volgers hebben kunnen jullie 5 winacties verwachten!





















Deze foto verscheen gisteren op onze Instagram en dit zijn de boeken die wij gaan verloten. Als je goed kijkt, tel je er 6! Wij gaan van onder naar boven de boeken verloten, en de bovenste 2 horen bij elkaar... dus 2 op 1 dag te winnen ;)!

Vandaag dus de eerste winactie!

Het boek dat je vandaag kunt winnen......................

























Onder mijn huid van Marlies Slegers!

Meedoen?

Stuur dan even een e-mailtje naar myperfectbooklife@gmail.com met als onderwerp 'onder mijn huid', met in de e-mail je naam en adresgegevens en de eventuele extra winkansen die je hebt gedaan, zie hieronder:

Extra winkansen! (Niet verplicht dus, maar wel heel leuk om meer kans te maken!)
- volg MyPerfectBookLife op Instagram! (+1)
- like MyPerfectBookLife op Facebook! (+1)
- deel de winactie op Facebook openbaar (+1)
- Volg ons op Bloglovin'! (+1)
- reageer onder deze post waarom jij het boek wilt winnen! (+1)

Als je mee wilt doen met de nog volgende winacties, is dat prima. Je mag met alles meedoen! Je mag ook na bekendmaking van de laatste winactie één mail sturen met daarin alle boeken waaraan jij deel wilt nemen. Maar per winactie een mailtje sturen mag ook!

De winacties lopen tot en met 30 november 2015 om 23:59. Op 1 december zal een onschuldige hand (mits mijn kat niet reageert op *pak propje!*) de winnaars trekken en zullen zij bericht krijgen. De pakketjes gaan in de loop van die week zsm op de post!

Succes allemaal!

Cheers!

Monica

3 opmerkingen:

  1. Van deze auteur heb ik nog nooit iest gelezen. Vind het altijd erg leuk om kennis te maken met voor mij onbekende auteurs en dus doe ik graag mee aan deze actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie volgers!
    Dit lijk mij ook weer een aangrijpend verhaal. Zo'n gebeurtenis heeft veel invloed op je leven. Ik ben benieuwd hoe het in dit boek word neergezet en verteld.

    BeantwoordenVerwijderen