zondag 15 november 2015

WINACTIE 4/5: Omdat jij anders bent - Maren Stoffels

Hi!

Hier is winactie 4! :)
Een wat jeugdiger boek, maar ook leuk!

Wil je mijn recensie lezen? Klik dan hier.

























Meedoen?

Stuur dan even een e-mailtje naar myperfectbooklife@gmail.com met als onderwerp 'Omdat jij anders bent', met in de e-mail je naam en adresgegevens en de eventuele extra winkansen die je hebt gedaan, zie hieronder:

Extra winkansen! (Niet verplicht dus, maar wel heel leuk om meer kans te maken!)
- volg MyPerfectBookLife op Instagram! (+1)
- like MyPerfectBookLife op Facebook! (+1)
- deel de winactie op Facebook openbaar (+1)
- Volg ons op Bloglovin'! (+1)
- reageer onder deze post waarom jij het boek wilt winnen! (+1)

Als je mee wilt doen met de nog volgende winacties, is dat prima. Je mag met alles meedoen!

De winacties lopen tot en met 30 november 2015 om 23:59. Op 1 december zal een onschuldige hand de winnaars trekken en zullen zij bericht krijgen. De pakketjes gaan in de loop van die week zsm op de post!

Succes allemaal!

Liefs,

Monica

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke actie, ik doe zeker mee want ik wou het boek al een tijdje lezen maar heb nog niet de kans gehad om het te kunnen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke actie! Ik zou graag dit boek willen winnen, want ik ben erg fan van Maren Stoffels, maar helaas even geen geld en tijd op dit boek te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij leuk om weer een boek van Maren Stoffels te lezen! Het lijkt mij leuk om te lezen wat de hoofdpersonen vinden en wat ze ervan leren.

    BeantwoordenVerwijderen