zaterdag 14 november 2015

WINACTIE 3/5: Losing It - Cora Carmack

Haai!

Het is tijd voor winactie 3/5! Losing it! :)
Het tweede deel, Faking it, komt bijna uit, dus ik heb ervoor gezorgd dat ik één van jullie gelukkig kan maken met het eerste deel!

Wil je mijn recensie lezen van Losing It? Klik dan hier.


























Meedoen?

Stuur dan even een e-mailtje naar myperfectbooklife@gmail.com met als onderwerp 'Losing It', met in de e-mail je naam en adresgegevens en de eventuele extra winkansen die je hebt gedaan, zie hieronder:

Extra winkansen! (Niet verplicht dus, maar wel heel leuk om meer kans te maken!)
- volg MyPerfectBookLife op Instagram! (+1)
- like MyPerfectBookLife op Facebook! (+1)
- deel de winactie op Facebook openbaar (+1)
- Volg ons op Bloglovin'! (+1)
- reageer onder deze post waarom jij het boek wilt winnen! (+1)

Als je mee wilt doen met de nog volgende winacties, is dat prima. Je mag met alles meedoen!

De winacties lopen tot en met 30 november 2015 om 23:59. Op 1 december zal een onschuldige hand de winnaars trekken en zullen zij bericht krijgen. De pakketjes gaan in de loop van die week zsm op de post!

Succes allemaal!

Liefs,

Monica

6 opmerkingen:

  1. Wow die cover ziet er romantisch uit, ben benieuwd naar de inhoud van het boek en naar de schrijfstijl van deze voor mij onbekende auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een heel leuk boek. Ik heb je recensie gelezen en nu ben ik echt heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het New Adult-genre nog maar vrij recent beginnen verkennen én deze schrijfster kwam nog niet aan bod. Het lijkt me dan ook heel leuk om haar dankzij deze wedstrijd te leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe zeker mee, vooral omdat ik al veel goede dingen over dit boek heb gehoord en ik de cover heel erg mooi vind. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze lijkt me echt ontzettend mooi en staat al enige tijd op mijn to-read lijstje. Ik doe dus heel graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een heerlijke NA en ik ben zeer benieuwd of dat ik mij kan verplaatsen in de hoofdpersoon. Weet zeker dan mijn moeder hem leuk zal vinden (dus zou ik haar ermee kunnen verrassen, mag hem vast lenen)!

    BeantwoordenVerwijderen