vrijdag 13 november 2015

WINACTIE 2/5: Omdat ik niet wou kussen - Guy Didelez en Hatice Ava

Hoi!

Vandaag winactie 2 online! Ik heb laatst een recensie van dit boek online geplaatst en die kun je hier lezen! Ik heb daarna zoveel reacties gehoord van mensen die zeiden 'oh die moet ik ook lezen' etc. Daarom heb ik een exemplaar geregeld om aan één van jullie te geven! 

Wie de gelukkige winnaar wordt, dat moet nog volgen.



















Wil jij in ieder geval meedoen? 
Stuur dan even een e-mailtje naar myperfectbooklife@gmail.com met als onderwerp 'omdat ik niet wou kussen', met in de e-mail je naam en adresgegevens en de eventuele extra winkansen die je hebt gedaan, zie hieronder:

Extra winkansen! (Niet verplicht dus, maar wel heel leuk om meer kans te maken!)
- volg MyPerfectBookLife op Instagram! (+1)
- like MyPerfectBookLife op Facebook! (+1)
- deel de winactie op Facebook openbaar (+1)
- Volg ons op Bloglovin'! (+1)
- reageer onder deze post waarom jij het boek wilt winnen! (+1)

Als je mee wilt doen met de nog volgende winacties of de vorige, is dat prima. Je mag met alles meedoen!

De winacties lopen tot en met 30 november 2015 om 23:59. Op 1 december zal een onschuldige hand de winnaars trekken en zullen zij bericht krijgen. De pakketjes gaan in de loop van die week zsm op de post!

Succes allemaal!

Liefs,

Monica

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een aangrijpend verhaal, ik ben benieuwd hoe de hoofdpersoon met deze ervaring omgaat en weer haar weg in het leven kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen