maandag 2 november 2015

Signeersessie Julie Kagawa!

Heee!

Waaah. Julie Kagawa was in Nederland, zoals de meesten van jullie al wisten. Ze kwam onder andere naar Hoofddorp, wat voor mij niet zo ver reizen is. Dus ik ging daar natuurlijk even langs!

Ik reisde samen met Rowan van MyPinkFairytale en had afgesproken op Hoofddorp Centraal met Lindsey <3 van Burnmybook.

Toen op naar de boekhandel. Ik wist de weg, dus ik ging even stoer de reisleider uithangen. Al snel liepen er ook anderen achter ons drie aan en waren we met een lekker clubje toen we bij de boekhandel aankwamen. We kregen een mooi groen bandje waaraan je kon zien dat wij de Julie fanclub waren voor vandaag.

























Ja, het lijkt rustig te zijn op die foto, maar niets is minder waar. Er waren een boel fans van Julie aanwezig!

























We waren iets te vroeg dus we moesten even wachten, maar toen verscheen Julie Kagawa ten tonele.

























Ze is echt een super leuk mens en nam voor iedereen de tijd. Ze vroeg hoe het met je ging en probeerde met iedereen een praatje te houden. Daarna vroeg ze of je een foto met haar wilde, nou eh dûh!




















Mijn über-pretface. Ja, ik was dan ook super blij om de maker van Ash te ontmoeten <3.



Uiteindelijk maar gekozen om 2 boeken te laten signeren. Om weer opnieuw in de rij te staan voor de rest zag ik toch niet zo zitten...










Rowan ging naar huis en Lindsey en ik gingen nog even door. We hadden Primark plannen. Eerst een hapje gegeten en toen door naar de Primark. En onderweg even op de regenboog staan.


Like a tourist. Ja, de zon scheen dus mijn ogen wilden niet open blijven.





















Na ons shopavontuur in de Primark namen Lindsey en ik afscheid, maar niet zonder selfie!

























Helaas duurde de dag niet zo heeeel lang, doordat Lindsey voor haar tentamens moest leren. Maar ach, ik had een Swirl, dus ze was zo vervangen. Nee hoor :) Het was heel jammer, maar we spreken gewoon gauw weer af.

Ik heb heeeeel erg van deze dag genoten en het was het skippen van mijn college waard *sorry mam*. Hopelijk is er gauw weer zoiets gezelligs :D

Heb jij Julie Kagawa ontmoet in deze dagen?

Liefs,

Monica

6 opmerkingen:

  1. Nee, daarom is het zo leuk om je verslag te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mocht haar interiewen op de Boekenbeurs en vond het heel leuk om haar te ontmoeten. Altijd leuk om bij andere bloggers te zien hoe zij de ontmoeting hebben ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh super gaaf :D ik had haar ook wel willen interviewen, die 2 minuten die we samen hadden, hadden er meer mogen zijn. Ze is een super leuk mens :)

      Verwijderen