woensdag 4 november 2015

Bookhaul en Wrap up oktober! (Boektober)

Hi iedereen :)

Oktober is inmiddels weer voorbij en ik heb een boel boeken gescoord en gelezen. Voor de challenge van 'boektober' had ik 7 boeken uitgekozen om deze maand te lezen. Ik heb uiteindelijk 9 boeken gelezen, maar die 7 die ik had bedacht zitten er niet allemaal bij. Het is een beetje een willekeurige stapel geworden uiteindelijk haha!

Bookhaul


Stapeltje 1




















Mijn eerste stapeltje nieuwe boeken!

Ik heb hersenen, dat boekje bovenop, gekregen van uitgeverij BBNC. Ik doe de opleiding Pedagogische Wetenschappen en daar komt ook veel psychologie bij kijken, dus ik ben heel benieuwd naar dit boekje!
Hartenkoningin ontving ik van uitgeverij Harper Collins. YES eindelijk weet ik straks hoe het verdergaat!
Onder mijn huid won ik bij de schrijfster zelf :) Ben benieuwd naar dit boek!
Omdat jij anders bent en ik denk dat dit het einde is kreeg ik beiden van uitgeverij Leopold. Ik vond vroeger de boeken van Maren Stoffels altijd leuk, dus ben benieuwd naar deze nieuwe boeken van haar!
De hemel begint bij je voeten ontving ik van uitgeverij Blossom Books. Echt te mooi die cover!

Stapeltje 2




















The Cage kreeg ik voor de Chicklit leesclub. Ik ben er nu in bezig :)
De Fixer ontving ik van Best of YA boeken, uitgeverij van Goor. 
Omdat ik niet wou kussen kreeg ik van uitgeverij Ploegsma. Het is een waargebeurd verhaal :o
Rebel ontving ik van Harper Collins. YAY! De bedoeling was dat ik hem zou laten signeren, maar daar heeft Julie net even teveel boeken voor en ik net even te weinig geduld.

Stapeltje 3




















Woooooh! Van uitgeverij Karakter kreeg ik de serie van Het Programma! Zooooo lief thanks <3

"Stapeltje" 4





















Dit boek ontving ik van BBNC uitgevers, het is een kleurboek waarbij je je jeugd weer kan herleven, door de stipjes op nummervolgorde met elkaar te verbinden. Yay leuk!





















Hij is van mij ontving ik van uitgeverij Scelta Publishers.





















Dingen die we zeker weten ontving ik van uitgeverij Harper Collins. Het onderwerp van dit boek is heel apart!


Oké. So far de nieuwe boeken. Nu over op de gelezen boeken! Als je de recensie ervan wilt lezen, hoef je alleen maar op de titel te klikken!

Gelezen boeken









































































































Dus. Mijn Goodreads teller staat nu op 92/100. November wordt een drukke maand, maar ik ga natuurlijk weer lekker door met lezen. Boektober is heel geslaagd voor mij en ik kan niet wachten op boekvember. Nee, oké. Dat klinkt niet. Maar toch.

Oh, in november komt waarschijnlijk Silber 3 uit. MAN daar kijk ik naar uit! 

Naar welk boek kijken jullie uit? Of welk boek uit oktober vonden jullie echt een aanrader?

Liefs,

Monica

4 opmerkingen:

  1. Wow, gewoon de serie van Het Programma! Ik had ooit eens het eerste deel gekregen van de uitgeverij en ben wel benieuwd naar de vervolgdelen, maar ik was niet zo enthousiast over het eerste deel dus sindsdien heb ik geen contact meer met ze gehad haha :') Rebel heb ik net uit en die was erg leuk! Binnenkort ook beginnen met De Cage en De Fixer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben super benieuwd naar Rebel :D ik vond Pupil geweldig! Ik ben nu bezig in De Cage en voor de eerste 50 pagina's vind ik het al heel leuk :) De Fixer hoop ik ook gauw in te beginnen. En ik ben heeeeel benieuwd naar het programma (en de andere 2 delen). Ik hoorde juist dat de serie heel goed was, dus ik hoop dat ik heel enthousiast word ervan :)

      Verwijderen
  2. Wow je hebt echt veel coole boeken gekregen! Ik ben heel benieuwd naar Hartenkoningin, Rebel, Het programma, The Cage en de Fixer haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie boeken heb je gescoord afgelopen maand! Ook de gelezen stapel is super! Ben benieuwd wat je van Rebel vindt :)

    Liefs,
    Claire
    BooksWithClaire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen