zondag 4 oktober 2015

WIN: Marionet - Aimée Carter!

Hooooi allemaal!

Jaaaaa vandaag weer een winactie online! Maar, eentje met een reden! 
MyPerfectBookLife heeft namelijk 100 volgers op Bloglovin' bereikt én 400 volgers op instagram! Dus dat is wel reden voor een feestje! 



Deze keer kan je het boek Marionet winnen van Aimée Carter! Ik heb dit boek al gelezen, en hier vind je een recensie. Ik heb nog een exemplaar bemachtigd en die ga ik verloten onder alle deelnemers! 




Wat moet je ervoor doen?
- volg MyPerfectBookLife op Bloglovin'
- stuur een email met je naam & adresgegevens en je Bloglovin' naam naar MyPerfectBookLife@gmail.com (vermeld hierin ook eventuele extra winkansen, zie hieronder) 

Extra winkansen! (Niet verplicht dus, maar wel heel leuk om meer kans te maken!)
- volg MyPerfectBookLife op Instagram! (+1)
- like MyPerfectBookLife op Facebook! (+1)
- like de winactie post op Facebook & deel deze openbaar (+2)
- save de winactie post op Bloglovin'! (+1)
- reageer onder deze post waarom jij het boek wilt winnen! (+1)
- volg mij op Twitter! (+1)
- Tweet over de winactie (vergeet mij niet te taggen @BoekMonica) (+1)

Deze winactie loopt tot de spookachtige 31 oktober 2015 en tot net voor het giezelige middernacht, namelijk om 23:59. Alle e-mails die daarna binnen komen doen helaas niet meer mee met deze actie. 

In de week na 31 oktober zal een onschuldige hand de winnaar trekken en zal de winnaar bekend worden gemaakt via email en blogpost. En natuurlijk komt dan het boek zsm naar de winnaar toe!

Succes iedereen! 

Liefs,

Monica 

13 opmerkingen:

  1. Ik wil Marionet heel graag winnen, omdat de Engelse variant al tijden op mijn TBR staat en dit boek niet mag ontbreken in de boekenkast van een dystopia liefhebber..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een mooi boek. Vele positieve berichten over gehoord dus ik doe graag mee aan deze mooie actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil Marionet echt heel graag! Sinds ik erachter kwam dat het boek uit zou komen wilde ik het boek al hebben, alleen de kaft al! En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar het boek want ik hoor er al goede verhalen over!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee. Ik ben a een tijdje heel benieuwd naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee. Je schreef een lovend recensie die heel benieuwd maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil Marionet heel graag lezen omdat het me een heel spannend boek lijkt en de beschrijving heeft me al heel erg nieuwsgierig gemaakt.
    De kaft is ook super en past goed in mijn boekenkast

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je vele volgers! Ik volg je al een hele tijd en vind je blog erg leuk!
    Ik vind het dan ook gaaf dat je ons de kans geeft het nieuwe boek van aimee carter te winnen. Ik doe dan ook heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit boek wil ik al een tijdje ontdekken. Het doet mij denken aan de selectie van Kiera Cass, daarom ben ik erg benieuwd om de verschlllen te gaan ontdekken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil graag winnen, omdat dit boek me lijkt te achtervolgen en ik word steeds nieuwsgierig waarom het me blijft achtervolgen. Wat wil het van me?
    Stiekem weet ik dat allang: 'Psst, Liz, psst. Lees me. Lees me NU.'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou dit boek graag winnen om eens een nieuwe genre uit te proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag maak ik kans op Marionet! Het lijkt mij een bijzonder en spannend verhaal. Rebellie! Hoe worden mensen ingedeeld en blijf je altijd hetzelfde cijfer? Kun je ook minder worden? En hoe moet het dan met die tattoo in je nek? Zou hem graag lezen!

    BeantwoordenVerwijderen