vrijdag 2 oktober 2015

Bookhaul & Wrap up september!

WOOH!

In september heb ik zo super veel leuke boeken gekregen/gekocht en gelezen! 

Laten we beginnen met de nieuwe boeken!


De eerste stapel!

Lockwood & Co - kocht ik EINDELIJK in de boekwinkel! Ik zag dat hij nog maar tot halverwege oktober 10€ is en daarna weer €17,95 dus ik moest hem nu wel kopen!
Angelfall 1 & 2 - kocht ik via Facebook over!
Marionet - Kreeg ik als verrassing van uitgeverij Harper Collins! Lief!
Rode koningin - Ontving ik van uitgeverij Cargo. Echt... dit boek is ... <3 <3
Herfstroos & Violet -  Kocht ik op het boekenfestijn in Utrecht!


En de tweede stapel!

Blood of Eden trilogie - Kocht ik over via Facebook!
Vuur & As - Kreeg ik van uitgeverij LS Amsterdam ter recensie! (En voor een leuke actie! Hou de site van LS Amsterdam in de gaten volgende week!)
Dingen die we zeker weten - ontving ik geheel onverwachts van uitgeverij Harper Collins
Hij is van mij - Ontving ik ter recensie van uitgeverij Scelta Publishing!
Emmy & Olivier - Was een verlaat recensieboek van uitgeverij De Fontein. Natuurlijk was ik er alsnog super blij mee!
De Cirkel & Vuur - Ontving ik van uitgeverij AW Bruna als recensie boeken!

Gelezen boeken:
Als je de recensies van de gelezen boeken wilt lezen, klik dan gewoon op de titel en je springt erheen!



De Prinses (komt er nog aan!)




Ik heb deze maand toch nog weer aardig gelezen! Mijn Goodreads teller staat inmiddels op de 83/85 boeken. Dat haal ik deze maand wel :) En dan is het nog lastig op welke hoeveelheid ik daarna mijn challenge ga zetten! Ach, eerst maar genieten van de boeken in oktober! 

Wat was voor jou het spannendste/gekste/beste/stomste boek van september?

Liefs,

Monica

1 opmerking:

  1. Lekker veel boeken zeg. Mijn goodreadsteller staat ook op 85 boeken momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen