donderdag 1 oktober 2015

Boektober!

Hello October!

Bye bye september, we gaan weer een nieuwe maand in. Een lekkere maand vol regen, maar ook schitterende herfstbeelden. En natuurlijk nieuwe boeken! Maaaar ook een maand met een leuk evenement: boektober! Klik HIER om naar de Facebook site te gaan en aan het evenement mee te doen!



Wat moet je doen?
Nou, je moét natuurlijk niks. De bedoeling is dat je jezelf uitdaagt om zoveel mogelijk boeken te lezen in oktober. Maar dan natuurlijk wel een voor jou te realiseren doel. Je mag het best een beetje tot een uitdaging maken, maar het lezen moet een feestje blijven, dus no pressure. Lees jij normaal 2 boeken per maand? Probeer er dan nu eens drie of vier te lezen. Lees jij er wel zeven? Probeer dan eens om er 10 te lezen! Je begrijpt dus wel een beetje wat het doel is van dit evenement. 

Wat ga ik lezen?
Normaal lees ik tussen de vier en zeven boeken per maand, het ligt er een beetje aan of ik tentamenweek heb of niet. Deze maand heb ik het voor mezelf best wel lastig gemaakt, maar niet onmogelijk. Ik heb voor mezelf zes boeken klaargelegd, maar ik weet dat ik tentamenweek heb en dus kom ik misschien niet aan alles toe. Maar hé, elk boek is er weer eentje en lezen is sowieso leuk! Hier zijn mijn TBR boektober boeken:


Ik ben al in de Cirkel begonnen, en die is spannend! Nou, ik ga gauw lezen! Boektober has begun

Doe jij ook mee? 

Liefs,

Monica 

2 opmerkingen:

  1. Jaaa Engelsfors trilogie! Die vond ik echt zo leuk. Ik heb mijzelf ook uitgedaagd met 6 boeken (in de IJzerprinses was ik al bezig, maar die tel ik gewoon mee haha).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat telt ook gewoon als een boek! Super leuk vind ik de engelsfors trilogie nu al :)

      Verwijderen