zondag 13 september 2015

WINNAAR: Lockwood & Co: de schreeuwende wenteltrap! :)

Hoooi!



Jeetje wat hebben er veel mensen meegedaan aan de Lockwood & Co winactie! Ik ben een hele tijd aan het typen geweest om alle namen in de fruit machine te krijgen. Toen heb ik ze gemixt, en de machine laten kiezen. En zo is er op random wijze een winnaar uit de machine gerold... ;-)

BEN JIJ HET?
Oké, excuus voor de onderbreking, maar het geweldige filmpje van de fruit machine die ik had gemaakt, wil niet laden... Of tewel: jullie kunnen hem niet afspelen. Dus..... Heb ik maar weer ouderwets propjes gemaakt, en een lootje getrokken! 

EN DE WINNAAR IS.......




VAN HARTE GEFELICITEERD Nathalie Reewijk!

Het boek komt zsm jouw kant op in een leuk pakketje :)!

Alle anderen die helaas dit keer niet hebben gewonnen: niet getreurd.
Als ik op mijn teller kijk op bloglovin, heeft MyPerfectBookLife al 97 volgers! Natuurlijk hoort er bij 100 volgers een winactie, dus binnenkort kun je alweer iets super gaafs winnen hier!

Stay tuned ;)

Iedereen bedankt voor het enthousiaste mailen, liken, volgen en delen! Tot de volgende winactie.... ;-)!

Liefs,

Monica

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Stiekem wel jammer dat ik niet gewonnen heb, maar volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, er deden ook echt héél veel mensen mee dit keer haha. Maar nog 3 volgers op Bloglovin en er komt alweer een nieuwe winactie :))

      Verwijderen