donderdag 24 september 2015

TAG: De Versatile Blogger Award!

Hee allemaal,

Oké. Ik werd dus iets meer dan een maand geleden al getagd voor deze tag door Rowan van MyPinkFairytale. Sinds die eerste tag ben ik nog vijf maal getagd door bloggers voor deze tag. Inmiddels weet ik niet meer precies door wie (sorry :o) dus ik heb besloten alleen de eerste persoon die mij tagde hierin te vermelden. Bij dezen: Rowan bedankt!



Natuurlijk wilde ik de tag invullen! Maar wat is precies de bedoeling van deze tag?

Ik bedank de persoon die mij heeft genomineerd (check) en vervolgens vertel ik jullie 7 leuke feitjes over mijzelf! Ten slotte nomineer ik 15 andere bloggers voor deze tag!

Le Feitjes

1. Mijn droom vroeger was om professioneel kunstschaatsster te worden. Helaas wilde mijn moeder niet elke week op en neer rijden naar Amsterdam. Snap ik. Dus die droom smolt (...hilarisch). 

2. Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar boekenfreak. Daarvoor was ik het ook wel, maar toen vond ik het leuk om tijdens het lezen de rug zoveel mogelijk te breken, zodat je kon zien dat ik hem écht had gelezen. Vreselijk toch? 

3. Ik vind leren leuk. Ja, echt waar. Misschien niet alles wat ik leer, maar ik vind naar school gaan en huiswerk maken niet zo vréselijk als anderen. *Nerd alert* Nou.. Nerd? Nee hoor, mijn cijfers zweven meestal rond het klassengemiddelde.

4. Ik wil het altijd iedereen naar de zin maken. Hoewel ik inmiddels allang weet dat dat niet kan, probeer ik het nog steeds. Ik kan gewoon niet tegen ruzie en boze mensen, helemaal niet als ik de oorzaak ben.

5. Ik ben stiekem gek op boogschieten. Ik kan het best goed (lees: Katniss style, nee oké bij lange na niet zó goed) en vind het heel leuk om te doen. Helaas doe ik het niet zo vaak.

6. Ik word wild van zachte dingen. Zachte vestjes, dekentjes, knuffeltjes, slofjes... Het kan niet gek genoeg. Als het super zacht is moet ik het gewoon hebben!

7. Ik heb al 2 boeken geschreven en ik ben met het derde deel bezig. Het is een soort Harry Potter, maar dan wat meer voor tieners. Het gaat over een heks die in een magische Elfenwereld belandt en tegen het kwaad moet vechten. Klinkt heel on-origineel, maar ik schreef het eerste deel 8 jaar geleden al en toen wist ik nog niet van al die boeken van nu af. Ik ben niet van plan mijn boeken uit te geven. Het is gewoon een soort ontlading van mijn fantasie en dat houd ik bij mijzelf. Ik heb ze wel echt in boekvorm in huis, btw :)

Oké. Dat waren mijn 7 feitjes! De bedoeling is nu dat ik 15 andere bloggers nomineer (waarom zoveel?), maar ik heb echt niet meer bijgehouden wie er allemaal al zijn genomineerd en/of een tag hebben geplaatst. Dus bij dezen kan ik niemand bedenken om te nomineren....

...Maar mocht jij de tag heel leuk vinden en hem willen overnemen, ga gerust je gang! Het is een leuke tag :)!



Liefs,

Monica

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jij al twee boeken geschreven hebt. Dat wist ik niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee niemand weet dat eigenlijk. Zo goed zijn ze ook niet ;p maar ik vind het gewoon leuk om te doen

      Verwijderen
  2. Leuk dat je hem alsnog ingevuld hebt! Beter laat dan nooit, haha. Van dat feitje over het breken van ruggen ging mijn hart een beetje huilen haha.. En ik heb hetzelfde met school, vind ik helemaal niet zo verschrikkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ja ik vond het ook vreselijk om dat feitje te moeten toegeven, maar het was de wrede werkelijkheid. :p

      Verwijderen