zaterdag 12 september 2015

Review: Het enige echte kleurboek voor volwassenen

Hi!

Toen ik dit kleurboek ontving was ik erg blij, maar ik wist ook dat hier weer wat tijd in ging zitten. Vandaar dat het dan ook even heeft geduurd voordat ik genoeg tijd had vrijgemaakt om een aantal kleurplaten in te kleuren voor de recensie.


Aller eerst even mijn complimenten voor de cover van dit kleurboek! Het is werkelijk de mooiste cover van een kleurboek die ik ooit heb gezien! Het is een hardcover met een ringband binnen in, en als klap op de vuurpijl is het ook nog eens een glimmende glitterende kaft.
IN LOVE! 

De kleurplaten zelf zijn erg mooi en overzichtelijk en wat ik zelf erg bijzonder vind is dat ze symmetrisch zijn. Dus of je nou linkshandig bent of rechtshandig, je kan het boek in allerlei richtingen leggen om het in te kleuren, en toch kleur je gewoon mooi binnen de lijntjes dezelfde kleurplaat als alle anderen!

Hier zie je enkele van mijn creaties:




Maar er zijn nog veel meer platen in te kleuren! 


Hier zie je duidelijk wat ik bedoel met harde cover en een ringband. En je ziet ook dat de kleurplaten van alle kanten in te kleuren zijn. En je ziet ook nog eens dat het echt wel volwassen niveau is, maar dat het toch nog overzichtelijk en leuk blijft!

Ik was altijd al dol op de kleurboeken van BBNC, maar dit kleurboek vind ik echt het beste tot nu toe! Hij is zowel van binnen als van buiten ontzettend mooi en ik krijg er helemaal zin van om te gaan kleuren! 

In het boek zitten meer dan genoeg kleurplaten, maar ik ga ze niet allemaal laat zien omdat dat natuurlijk de verrassing verpest. MAAR, geloof me het is een leuke uitdaging! Ik raad het iedereen aan, doe eens een dagje creatief! Enne, luxe is hij zeker!

Ik dank uitgeverij BBNC hartelijk voor het opsturen van dit kleurboek recensie exemplaar! 

Titel | het enige echte luxe kleurboek voor volwassenen 
Uitgeverij | BBNC 
ISBN | 9789045318110
Pagina's | 96
Prijs | €19,95

koop HIER jouw eigen exemplaar! 

Liefs,

Monica 

1 opmerking:

  1. Dit ziet er zo leuk om te doen om je handig bezig te houden :)

    BeantwoordenVerwijderen