donderdag 3 september 2015

Recensie: Losing It - Cora Carmack

Hoi allemaal!

Ik was heel erg blij om Losing It op de mat te vinden! Mijn vriendinnetje Lindsey vond dit een heel grappig en awkward boek, dus ik was heel erg benieuwd er naar! Snel in beginnen dus... 



Waar gaat Losing It over?
Bliss Edwards is bijna afgestudeerd en heeft ‘het’ als enige in haar vriendenkring nog niet gedaan. Ze vindt dat daar maar eens een eind aan moet komen en de simpelste methode lijkt haar een onenightstand. Dat blijkt nog niet zo eenvoudig.
Eindelijk met een aantrekkelijke jongen in bed beland, raakt Bliss in paniek en gaat ze ervandoor. Alsof dat nog niet gênant genoeg is: als ze het lokaal van de nieuwe docent drama inloopt, herkent ze de man die ze acht uur eerder naakt achterliet in haar bed…

HAAAHAHHAHAHAHHHAHA. Dat was mijn eerste reactie toen het boek uit was en mijn lach galmt nóg na. Wat een geniaal awkward boek is dit! Ik heb zelden gehad dat ik echt moest lachen om hoe ongemakkelijk alles in het boek er aan toe ging. 

Garrick, onze heerlijke Britse makker, DUIKT OVERAL OP. Het is echt geweldig. Nadat Bliss hem vlak voor haar eerste keer seks 'dumpt' om haar denkbeeldige kat te helpen, want dat moest écht precies op dat moment, is het een beetje awkward tussen haar en Garrick. Maar ach, wat maakt dat ook uit: ze zien elkaar toch nooit meer!

Tot..... Bliss de volgende dag naar school gaat en daar haar nieuwe leraar ziet staan: GARRICK. Echt géniaal ongemakkelijk. En vanaf dat moment is het echt een kettingreactie van awkward momenten met Garrick. Hij duikt werkelijk óveral op, zelfs als je hem echt niet op die plek verwacht. Het is geweldig.

Ik zou zeggen dat ik niets wil spoilen en dat je daarom vooral zelf dit boek moet kopen en lezen. Echt, doe het. Met Losing It is je hele dag weer goed en kun je écht heel smakelijk lachen!

De personages zijn leuk, het verhaal is leuk... Need I say more?

Ik geef het boek 4.5/5 sterren! En ik dank uitgeverij Q hartelijk voor het opsturen van dit vermakelijke recensie exemplaar.

Ik ben erg benieuwd naar het vervolg, Faking it!

Titel | Losing It
Ondertitel | Niet zo makkelijk als het lijkt
Auteur | Cora Carmack
Uitgeverij | Q
Uitgegeven | juli 2015
Prijs | €15,00
ISBN | 9789021458724

Koop HIER jouw eigen exemplaar! 

Liefs,

Monica 

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt mij een super akward, gelijk je zegt, boek, maar ik denk dat ik er enorm mee zou lachen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa zeker! Is geniaal boek. Als je wilt lachen zou ik die zeker lezen!

      Verwijderen