woensdag 9 september 2015

Bookhaul & wrap up Augustus!

Hee allemaal!

Zoals sommigen weten heb ik in augustus een nieuwe Nintendo gekocht, dus ik heb niet bijster veel gelezen. Ik had meer willen lezen aangezien dit nog een maandje vakantie was voor mij, maar uiteindelijk was mijn Nintendo vaak toch veel belangrijker. Al met al vind ik dat ik voor mijn vele uren Nintendo toch best wel nog wat heb gelezen. En ik heb natuurlijk ook boeken binnengekregen want Nintendo of niet de post blijft doorgaan! Laten we eens gaan kijken!


Mijn eerste stapel met nieuwe boeken. 

Ijs & steen - kocht ik in de Bruna toen ik zag dat hij uit was, maar echt een giller want ik heb hem nog niet gelezen. 
Storm & stone - kocht ik op de Uitmarkt in Amsterdam. Jeetje wat is dat leuk. Zoveel uitgeverijen en zulke goedkope boeken. Ik ga volgend jaar zeker weer!
Half zwart - kocht ik bij boekenkraam.nl ik ben al een tijdje erg benieuwd naar dit boek en toen ik hem op boekenkraam zag dacht ik OKE HEBBEN!
De Dromendieven - kocht ik ook op boeken kraam, zo blij mee ik wilde al zolang het vervolg maar ik kon het nergens met een normale prijs vinden.


Deze serie kocht ik ook op de Uitmarkt. Ik kende serie niet maar ik ben er erg benieuwd naar. Die man achter de kraam zei dat het lijkt op Harry Potter en LOTR. WOOH! 


Muren van verraad - Kreeg ik van uitgeverij Karakter. Super gaaf!


Lekker kleuren Jeej!! 


Dit boek leek mij zo leuk! Ik ben gek op interessante boeken!


Die vond ik voor een mooie prijs bij de Kruidvat. Ik ben gek op de boeken van Gena, dus deze moest ik ook hebben. 


Losing it - kreeg ik ter recensie van uitgeverij Q! Thanks!
De Vuurpreek - ontving ik voor de blogtour in oktober, stay tuned ;-)
Olé - ontving ik ter recensie van uitgeverij ploegsma (recensie volgt binnenkort)
After 3 - ontving ik ter recensie van uitgeverij Boekerij! Dankuuuu !

Dan nu de gelezen boeken! 

Wil je de recensie van het gelezen boek lezen? Klik dan gewoon op de titel! :)



Mijn absolute knallers deze maand:






De donkerste kus (komt geen recensie van) - dit pocket boekje was een tikkeltje meer erotisch dan ik had verwacht, en ik heb besloten er geen recensie over te schrijven omdat het maar een pocketboekje is en het om een deel 2 gaat terwijl ik niet van plan men de andere delen in de serie te gaan kopen en of lezen.





Jaa, best aardig veel gelezen nog hè? Ik ga even kijken hoe het gaat in september omdat dat natuurlijk mijn studie weer begint, dus ik denk niet dat ik dan extreem veel zal lezen. Maar toch ga ik niet níét lezen. Ik vind altijd een plekje en een momentje! 

Wat was jouw augustus knaller?

Liefs,

Monica 






Gefeliciteerd! Je hebt het masker gevonden!
Het volgende masker vind je op:
www.thebookmarkers.nl


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aanwinsten. De boeken van Gena Showalter vind ik ook erg leuk. Eigenlijk moet ik nog eens tijd zien te vinden om verder te lezen in deze serie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Jaa, het zijn super boeken:) zeker door lezen, het volgende deel staat alweer voor de deur.

      Verwijderen
  2. Waauw wat veel boeken! Ik ben zo benieuwd naar IJs & Steen en Half zwart. Gelukkig heeft een vriendinnetje van mij Half zwart gisteren gekocht, dus die mag ik vast wel lenen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Vuurpreek is ZO GOED. Serieus, die ga je geweldig vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen