zaterdag 19 september 2015

Boekenfestijn Utrecht 2015!

Hoi allemaal!

Ik ben voor het eerst naar een boekenfestijn geweest! Ik heb er altijd zoveel geweldigs over gehoord dat ik er zelf ook super graag naar toe wilde!



Na een lekkere vroege wekker ging ik op weg naar Utrecht centraal.

Moe van de drukke schoolweek en het vroege opstaan, toch maar een selfie in de trein. 



Op Utrecht centraal had ik afgesproken met Lindsey van Burnmybook. Toen ik haar, en haar kringloopmaatje, had gevonden konden we op weg naar het boekenfestijn. 



Ja, ik had er zin in 😁.

Toen we binnenkwamen dachten we echt WOW wat een boeken, we gaan vast met 305 boeken naar huis! Maar toen we de boeken gingen bekijken viel het best wel tegen.. Bij de YA tafel kocht ik 2 boeken:



En toen renden we door naar de laatste exemplaren tafel.. Maar daar vond ik eigenlijk niets. 

Uiteindelijk zijn we zo alle tafels nog af gelopen, maar van leesboeken heb ik niks meer meegenomen. Ik wilde het Engelse boek Changeling meenemen eerst, maar ik lees gewoon niet graag Engels dus die heb ik toch weer teruggelegd. 

Uiteindelijk heb ik nog een paar andere dingetjes meegenomen:



Een Nijntje kaart voor een ziek vriendinnetje van mij, die gek is op Nijntje. 
Een Hello Kitty kaart voor een birthday.
Een notitieboek, want ja... Je kan er nooit genoeg hebben! 
Een zak confetti, om in een pakketje met boeken te doen ;-)....
En voor mijn moeder voor kerst een boek van de film Avatar, waar ze DOL op is! Met allemaal schitterende platen erin. 

Toen nog even selfie time met Lindsey! 



En toen afrekenen. En nog even op centraal naar de Boekenvoordeel winkel, wat ook tegenviel.. En lekker wat eten bij de McDonalds. 

En serieus. Het regende echt hard ineens toen we het boekenfestijn uitliepen. Lindsey had natuurlijk weer een paraplu en ik niet :-( Dus helemaal verzopen na de gratis douche gingen we lunchen.. Om half 3.

Toen was het tijd om afscheid te nemen en weer naar huis te gaan! Het was misschien niet zo'n spetterend boekenfestijn (ondanks de stortbuien), maar het was wel super gezellig!

Zijn er anderen naar het Boekenfestijn geweest? Wat hebben jullie gekocht :)? 

Liefs,

Monica

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd, ik ga morgen en hoop dat het iets minder tegenvalt dan iedereen zegt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook geweest (vlak voor jullie :P) en ik vond het ook tegenvallen. Ik kocht alleen de Game of thrones graphic novel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh haha! Jaa echt jammer he. Ik heb je niet gezien :o

      Verwijderen