zaterdag 1 augustus 2015

WINNAAR: The Finisher #2 - David Baldacci !


WINNAAR: The Finisher #2 - David Baldacci !

Heeeee allemaal!

Wat hebben jullie allemaal druk gemaild voor de winactie! Er waren heel veel deelnemers, en dat maakt het natuurlijk extra spannend!




Ik heb alle namen ingevuld in een prachtige namenpicker machine. Er deden bij het prijzenfestijn van vorige keer zoveel mensen mee dat mijn handen kapot waren van het maken van lootjes. Dus ik besloot om nu een name pick machine te doen. Ik had er ook een mooi filmpje van gemaakt, maar die wilde helaas niet geĆ¼pload worden in de post. DUS zullen jullie mij zo maar moeten geloven, het is volstrekt random gebeurd!

Alle namen + de extra winkansen van elke persoon werden in de machine ingevoerd en toen drukte ik op *SPIN*.

Na een paar seconden kwam de volgende naam flikkerend in beeld:

SHARON HALLMANNS

Van harte gefeliciteerd Sharon! Het boek komt zo spoedig mogelijk jouw kant op! Natuurlijk horen wij graag nog wat jij ervan vindt!

Alle andere deelnemers willen wij bedanken voor het meedoen. En wees niet getreurd als je niet hebt gewonnen: de volgende winactie komt snel! En dan mag iedereen weer meedoen en heb je weer kans op een supergaaf boek!

Read More,
Myperfectbooklife <3


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen