zaterdag 29 augustus 2015

WIN: Lockwood & Co, de schreeuwende wenteltrap! - Jonathan Stroud

Hey allemaal!

Het werd weer eens tijd voor een winactie, vinden jullie ook niet? En omdat wij graag weggeven (ook al hebben we er geen reden voor), doen we dus ook lekker een winactie! Wat kunnen jullie winnen? De titel verraadt het al een beetje hè? ..........


Jij maakt namelijk kans op... LOCKWOOD & CO DE SCHREEUWENDE WENTELTRAP van JONATHAN STROUD! Wooohhh! Hebben hebben hebben!

Voor wie nog niet weet waar het boek over gaat:
Overdag is er niets aan de hand. 's Nachts komen kwade geesten tevoorschijn... 

Het kleinste, meest ongeorganiseerde, maar zonder twijfel allerbeste bureau dat op geesten jaagt is Lockwood & Co. Medewerkers: de charismatische eigenaar Anthony Lockwood, boekenwurm George Cubbins en nieuwkomer Lucy Carlyle. 

De drie staan voor hun moeilijkste klus tot nu toe. Het beruchte landgoed Combe Carey Hall moet geestvrij worden gemaakt. Geen van de vorige geestenjagers is ooit teruggekeerd. Anthony, Lucy en George moeten al hun talenten inzetten om te strijden tegen de geest van de Schreeuwende Wenteltrap en... om in leven te blijven.

Super griezelig!

En dan nu het moment waar jullie op hebben gewacht....
Jullie kunnen dit boek winnen, want MyPerfectBookLife verloot 1 exemplaar onder alle deelnemers!

Wat staat je te doen? Niet veel!
- stuur een mail naar myperfectbooklife@gmail.com, met daarin je naam & adresgegevens! Klaar!

Wil jij extra winkansen, en zo nóg meer kans maken op dit boek?
- Volg ons dan op Instagram (@MyPerfectBookLifeNL) (+1)
- Like ons op Facebook (+1)
- Like de winactie post op Facebook (+1)
- Deel de post op Facebook openbaar (+1)
- Volg MyPerfectBookLife op Bloglovin
Save de winactie post op Bloglovin (+1)
- reageer onder de post met een reden waarom jij zo benieuwd bent naar dit boek! (+1)

^ Vermeld de extra winkansen mocht je die hebben gedaan aub in de mail ^

Je krijgt van ons eventjes de tijd om dit alles te doen. Deze winactie sluit op 12 september om 23:59. E-mails en reacties die daarna binnenkomen tellen niet meer mee voor de winactie. De winnaar wordt in de week erna benaderd en ontvangt dan z.s.m. zijn of haar prijs! :-)

SUCCES IEDEREEN! :)

Liefs,

Monica

11 opmerkingen:

  1. Ik wil dit boek al zo lang, nu deel 2 ook word verwacht kan ik hem natuurlijk niet missen! Het lijkt me echt een super leuk en spannend verhaal.
    De mail is net verzonden en ik volg jullie op Bloglovin' , ook natuurlijk op de knop 'SAVE' geklikt (La Fille Lisant/Femke), ik heb ook op Facebook gevolgd, geliked, en gedeeld (via Femke Jonkman & La Fille Lisant) en jammer genoeg heb ik geen instagram maar dat is toch maar 1 puntje minder... (dus alles behalve instagram :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boek wil ik al zolang kopen maar ben een beetje blut, het klinkt zo spannend en griezelig maar ook leuk! Ik hoop echt dat ik hem win!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me erg leuk om het boek te winnen want het lijkt me echt een leuk boek, zn boek die je in 1 keer uitleest!!, (heb ook mee gedaan aan alle extra kans dingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo benieuwd naar die geesten in de nacht. Wat spoken ze toch allemaal uit. Ik heb je overal gevolgd onder de naam hetboekenik, behalve instagram. Daar heb ik je gevolgd als beautifulday4makeup.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw ik hou van spannende boeken en deze klinkt lekker griezelig. Ik doe dus graag mee, het lijkt me een geweldig boek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil de Schreeuwende wenteltrap graag winnen, simpelweg omdat het mij een erg goed en spannend boek lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben erg benieuwd naar dit boek omdat ik er alleen nog maar goede dingen over heb gehoord! Verder wil ik ook graag kennis maken met het genre horror, dus zou dit een goede start zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo benieuwd naar dit boek! Ten eerste heb ik er alleen maar positieve recensies over gelezen en daarnaast heb ik eigenlijk nog geen één horror boek / boek over geesten gelezen. Ik wil graag kennis maken met dit genre omdat het me ontzettend spannend (en misschien zelfs een beetje eng..) lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben erg benieuwd naar het boek!~Klinkt super spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee met deze win acties, ik heb alle punten gedaan. Ik wil het boek heel erg graag hebben om een recensie te kunnen schrijven op mijn blog. www.butterflygirl13.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt mij een spannend en griezelig verhaal met hopelijk originele echte enge geesten. Ik ben zeer benieuwd, de cover trekt sowieso al de aandacht en roept lees mij, ontdek mijn geheim! Ga duimen en wie weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen