dinsdag 11 augustus 2015

Recensie: Het Examen - Joelle Charbonneaux


Recensie: Het Examen - Joelle Charbonneaux

Hai!

Ik ontving HET EXAMEN! Het laatste deel van de Test trilogie! WAAAAAH! De recensies van de Test en de Studie staan al online! 



Waar gaat Het Examen over?
De inzet is hoger dan ooit; een toekomst geregeerd door angst of hoop. In dit derde en afsluitende deel van haar Test-trilogie weet Joelle Charbonneau de spanning tot grote hoogte te laten stijgen. Klaar of niet, het is examentijd...

Ik had zooooooveel zin in dit laatste deel, maar tegelijk was ik best wel bang. Van een aantal bloggers vernam ik dat dit laatste deel de trilogie verpestte of in ieder geval dat het een slap einde was. Ik vond de eerste 2 delen erg goed en wilde natuurlijk dat het laatste deel dit zou kunnen blijven bereiken.

En ik vond dit deel....... GEWELDIG! Het is echt een heerlijk einde van de serie. Het zit vol spanning, actie, geweld, gruwel, liefde en geheimen. Een topper!

Eigenlijk heb ik het hele boek door genoten van eigenlijk alles. Het was super spannend en ik kon het boek gewoon niet wegleggen. Ik heb in één dag dan ook het hele boek verslonden. Tot ik bij het einde kwam. Ik zal niets spoilen, maar er was iets wat ik even niet helemaal begreep. Misschien hebben anderen dit ook gehad bij het lezen van het einde. Het was een goed en spannend einde, maar een klein beetje verwarrend op één momentje.

Maar als je dit stukje niet al te nauw meeneemt, is dit een compleet boek en een heerlijk einde. Eigenlijk wil ik nog meer! Zo jammer dat het nu afgelopen is. Wie weet ga ik de serie nog een keer herlezen.

En WOW. Ik zie het zo voor me dat hiervan een filmreeks komt! Het heeft superveel actie en gruwel, dus het zou perfecte stof zijn voor een film.

Ik geef het boek 4/5 sterren. Dit door de paar vraagtekens die ik wel door het boek kreeg, maar het desalniettemin een geweldig boek was!

Ik dank Karakter Uitgevers hartelijk voor het opsturen van dit recensie exemplaar!

titel | Het Examen
Auteur | Joelle Charbonneau
Uitgeverij | Karakter Uitgevers
ISBN | 978 90 4520 962 3

Koop hier een eigen exemplaar!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. Deze moet ik ook nog lezen. Hoorde er echter minder over, dus ik vind het leuk te lezen wat je ervan vindt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te horen :) Gewoon lekker zelf gaan lezen wat je ervan vindt, of mensen nou wel of niet erover praten en of dat praten nou positief of negatief is. Jij bepaalt wat je leest :)

      Verwijderen