dinsdag 4 augustus 2015

Maaike's JULI bookhaul!

Maaike's JULI bookhaul!



Deze maand maar 5 boeken gekocht, maar elk boek is een echt pareltje!

1984 - George Orwell
Laatst nog een recensie over geschreven die je hier kunt lezen. Ik heb dit boek een tijd geleden voor school moeten lezen. En terwijl velen goede literatuur niet konden waarderen was ik weg van het boek en zijn diepere betekenissen!

Life on the refrigerator door - Alice Kuipers
Dit boek ben ik gelijk na aankopen in de bus gaan lezen en ik had hem dan ook al bijna uit tegen de tijd dat ik thuis was. Het was een apart boek doordat het alleen door middel van briefjes is geschreven. Een uitgebreide recensie van dit boek kun je hier vinden. 

Red Queen - Victoria Aveyard
Nadat een vriendin mij dit boek aanraadde en zei dat het echt iets voor mij was heb ik het boek toch gekocht. En ze had gelijk! Ik ben nu bezig in het lezen van het boek, maar ik ben er al helemaal weg van! Een recensie zal volgen zodra ik het boek uit heb :)

If you find me - Emily Murdoch
Zoals sommigen misschien al weten na het lezen van de recensie, is dit mijn nieuwe lievelingsboek geworden! Wat een verhaal, er is geen mooiere en indrukwekkendere manier om zo'n verhaal te vertellen dan via twee jonge onschuldige meisjes die op zichzelf aangewezen zijn! 

Speak - Laurie Anderson
Een paar jaar geleden heb ik de verfilming van dit boek gezien (met Kristen Stewart in de hoofdrol). Het is zo'n onwijs mooi verhaal! Het gaat over vriendschap en een innerlijk conflict waarmee Melinda zo erg zit dat ze van een populair meisje naar een buitenbeentje van de klas gaat.

Read more,
MyPerfectBooklife<3

Posted by Maaike


1 opmerking: