zaterdag 15 augustus 2015

Bookhaul JULI ! + Wrap Up


Bookhaul JULI & Wrap Up!

Heeeeee! :)

Juli was een lekkere zomerse maand, tenminste voor mij! Hittegolven in NL en daarna hittegolven in Italië, terwijl in NL de storm raasde. 

Ik heb voor mijn doen super gelezen deze maand! Ik had de eerste 1.5e week van juli nog hertentamens, dus ik begon eigenlijk pas vanaf 9 juli echt te lezen. En toch heb ik er een boel kunnen verslinden! Let's take a look.

NIEUW


Delete - Heb ik gekocht via Facebook. Ben erg benieuwd ernaar!
Lola geeft zich bloot - Ontving ik van Karakter Uitgevers als recensie exemplaar! 
Geek Girl #4 - ontving ik van Uitgeverij Gottmer als recensie exemplaar! Ik ben dol op onze Geek ;)
Lobsters - Ontving ik ter recensie van uitgeverij Blossom Books! ZO LIEF <3
Het examen - Ontving ik van Karakter Uitgevers als recensie exemplaar. IK WIL HET EINDE LEZEN VAN DEZE SUPER SERIE!


De vertelsels van Baker de Bard - kreeg ik van mijn vriend :) Zo lief !
Pupil - Ontving ik van uitgeverij Harlequin/HarperCollins Holland. Gaaaaaf die cover!
De IJzeren Engel - Die won ik op Facebook! NICE.
De Duistere kant van Mara Dyer - Kocht ik tweedehands van iemand. Ik had deel 2 al maar deel 1 nog niet XD




Ik ontving van AW Bruna uitgevers De Tuin van de Tijd. Een kleurboek en een verhaal in één.


Liquidator - Ontving ik ter recensie van uitgeverij Gottmer <3
Kwaad bloed -  Ontving ik van uitgeverij Clavis ter recensie! Zo gaaf hè!
Voor ik ga slapen - kocht ik van iemand over
Schitterend kwaad - ook :)
IJs & Steen - kocht ik in de boekwinkel IK MOET WETEN HOE HET VERDER GAAT
The Finisher #2 - ontving ik van uitgeverij Leopold als recensie exemplaar!

Ik heb natuurlijk ook het een en ander gelezen! Hieronder zie je de stapeltjes met gelezen boeken en daaronder staan de titels op een rijtje, die tevens de link zijn naar de recensie!

GELEZEN





Pupil





De Vertelsels van Baker de Bard
Liquidator
Kwaad Bloed
Wolfsbloed

Jeetje. Toch een heleboel gelezen deze maand! :) En een heleboel nieuwe boekjes!

Als de titel van het gelezen boek nog niet naar een recensie toe springt, komt die recensie binnenkort nog online. Dan weet je wat je kunt verwachten!

Wat vond jij het meest opvallende boek in juli dat je hebt gelezen/gekocht of over hebt gehoord?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. Wat veel boeken zeg! Ik heb nog niet zo héél veel boeken gelezen in augustus, de teller staat nu pas op 2..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh, ook niet erg toch, keertje wat minder lezen :) Ik heb in augustus ook al een stuk minder gelezen. Maar ja, daar is vakantie óók voor ;)

      Verwijderen