maandag 6 juli 2015

TBR | JULI


TBR | JULI


Hii!

Ik heb deze eerste weken van juli nog volop hertentamens, maar ik ben wel van plan het een en ander te lezen! Hieronder zie je mijn TBR'jes van juli! 


Het examen is een recensie exemplaar, dus die ga ik natuurlijk sowieso lezen. Plus ik ben super benieuwd hoe de serie afloopt, De Studie eindigt met een lekkere cliffhanger.

Alice in Wonderland kleurboek is ook een recensie exemplaar. Ik heb er helaas nog niet veel in gekleurd, maar ik kan al best een oordeel geven over dit kleurboek! :-)

Wolfsbloed is het vervolg op Sevenster, die ik ook van plan ben uit te lezen in juli. Als ik Sevenster uit heb moet ik natuurlijk even door in het tweede deel van de serie, dûh!


The Finisher #2 is een recensie exemplaar. Ik vond the Finisher #1 leuk en ben benieuwd hoe het verder gaat. Hopelijk komt er wat meer actie in!

Lola geeft zich bloot is ook een recensie exemplaar. Ik ben erg gek op de boeken van Rachel Gibson, dus ik hoop dat dit boek ook weer een heerlijke zomer knaller is... We'll see.

Ja, ik wil niet is ook een recensie exemplaar (jeetje). Het is voor de fans van Bridget Jones Diaries, en ik ben een fan... Dus lezen lezen lezen!!!

Sevenster is geen recensie exemplaar, haha. Die heb ik gewoon gekocht. Ik heb hem bijna uit :-)


Als er geen onverwachte boeken op de mat komen ter recensie, en alle bovenstaande boeken uit zijn wil ik het liefst ook nog Alice door de Zombiespiegel en De Prinses lezen... Eens kijken of dat gaat lukken :)!

Welke boeken ga jij lezen in juli?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen