zondag 12 juli 2015

Recensie: Love, Tanya - Tanya Burr

Recensie: Love, Tanya - Tanya Burr



Vele "YouTubers" komen tegenwoordig met een eigen boek en ik als echte YouTube fanaat kan het niet laten de boeken van mijn favoriete internet buddies te kopen. Zo-ook Love, Tanya van Tanya Burr. Tanya is een lifestyle/fashion/beauty-vlogger en blogger en heeft nu al haar ervaringen samengebundeld in een boek. 

Voor mij als echt "meisje-meisje" is dit boek een soort Bijbel. Tanya heeft enorm veel ervaring wat betreft mode en makeup en leert je via dit boek hoe je je kunt stylen, hoe je bepaalde make-up borsteltjes kunt gebruiken, hoe je kunt besparen, wat leuke reislocaties zijn, etc etc. 

Het boek is verdeeld in bepaalde thema's. Denk hierbij aan 'fashion', 'love', 'baking&recipes' en nog veel meer. Mijn favoriete thema is 'confidence & happiness'. Hierin leert je over een gezonde leefstijl en hoe kleine veranderingen een grote invloed kunnen hebben. Ik vind het erg jammer hoe vele jonge meisjes (en jongens!) erg onzeker zijn over zichzelf. Zelf heb ik het hiermee ook altijd lastig gehad en ben me vaak bewust van mijn eigen flaws. Dankzij dit boek krijg je toch weer een extra bevestiging dat je je niet moet gaan vergelijken met onhaalbare beautystandards en gewoon lekker de beste versie van jezelf mag zijn! 



Als ik het boek zou moeten omschrijven in één woord is het: Inspirerend. Als je verveeld, zin hebt in verandering of iets nieuws wilt proberen moet je zeker dit boek er bij pakken voor wat inspiratie. Tanya heeft het erg slim gedaan om na een leuk verhaal over bijvoorbeeld workouts of trainingen een top 10 lijstje te maken met voorbeelden van kleine dingen die je zelf makkelijk kunt doen zonder een sportschool abonnement aan te hoeven schaffen of andere dingen die je vaak tegen houdt om actie te ondernemen. 

Nu de zomervakantie een feit is, is dit boek al helemaal een aanrader! Je hoeft je geen dag te vervelen met een boek vol inspiratie als Love, Tanya op zak! Ik geef het daarom 5/5 sterren!

Read more,
MyPerfectBooklife <3

Posted by Maaike


3 opmerkingen:

  1. Ik vind Tanya Burr echt geweldig. Deze staat hoog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa zeker een aanrader!! Het boek leest heel fijn weg en zoals al gezegd inspireert het je om dingen te gaan doen :)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen