vrijdag 10 juli 2015

Recensie: Het enige echte Alice in Wonderland kleurboek


Recensie: Het enige echte Alice in Wonderland kleurboek

Hii!

De laatste tijd heb ik lekker veel kleurboekjes ontvangen en ben ik lekker gaan kleuren. Ik had toen voor mezelf bedacht: oké, nu ga ik voorlopig geen nieuwe kleurboeken regelen, maar eerst alles inkleuren.... Totdat ik HET ALICE IN WONDERLAND KLEURBOEK zag langskomen! AAAAH!

Voor degenen die het nog niet weten, ik ben op een aantal dingen gek: glimmende/glitterende dingen, magie, roze, chocola en ALICE IN WONDERLAND. Tja ... ;-)



WIEHOEEE. Het leuke aan dit kleurboek vind ik dat er stukjes al voor je zijn ingekleurd, en jij dit zelf moet aanvullen. Om duidelijk te maken wat ik bedoel heb ik een paar pagina's voor jullie gefotografeerd :)



Hier ben ik bezig met kleuren :) maar die is ook nog lang niet af hahah




Er zijn natuurlijk nog veel meer platen om in te kleuren op heel veel manieren! Als een echte Alice in Wonderland fan moet je deze in je kast hebben staan, maar ook als je houdt van kleuren in het algemeen. Het is een superleuk boek wat garant staat voor uren kleurplezier! :)

Kopen kopen koooopen !

Ik dank BBNC Uitgevers hartelijk voor het opsturen van dit recensie exemplaar, nu ga ik weer even kleuren! ;-)

Titel | Het enige echte Alice in Wonderland kleurboek
Uitgeverij | BBNC Uitgevers
ISBN | 9789045317908
Prijs | €6,95 (koopje!)


Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen