dinsdag 21 juli 2015

Recensie: De Tuin van de Tijd - Daria Song


Recensie: De Tuin van de Tijd - Daria Song


Een tijdje terug alweer kreeg ik een leuk mailtje over het nieuwe sensatieboek: de tuin van de tijd. Een magisch verhaal en kleurboek ineen. Er stond bij dat dit voor fans van Alice in Wonderland een erg aan te raden boek was, dus DAAR GING IK. Alice in Wonderland - en mijn hoofd gaat: hebben hebben hebben.





Allereerst valt me op dat er amper tekst te vinden is. Een magisch verhaal, hmm I don't see it. Er staat een stukje tekst in het begin, maar vanaf daar allééen maar tekeningen en heel af en toe een verdwaalde zin. In principe niet erg, want kleuren is ook leuk, maar dan moet er niet magisch verhaal staan, als het zo weinig is. 

Pas helemaal achteraan staan alle kleurplaten in het klein op een paar pagina's samengevat met daaronder geschreven welk onderdeel van het avontuur ze voorstellen. Ik begrijp niet helemaal waarom dat is gedaan, aangezien je dat ook bij de pagina's zelf kan zetten. Moet je nu al die pagina's nog een keer in het klein inkleuren? 

Maaar, ondanks deze detail-zeur-opmerkingen van mij neemt dat niets weg van het feit dat het gewoon heerlijke kleurplaten zijn die je uren/dagen/weken gaan vermaken! Ik heb er zelf al een aantal ingekleurd, maar hij is natuurlijk nog lang niet vol. Hieronder enkele van mijn kleurplaatjes:





Lekker kleurrijke bloemen :-)!

Maar zo zijn er nog veel en veel meer kleurplaten waar je lekker aan kunt werken. En er is wel een beetje verhaal wat je kunt lezen, maar je eigen fantasie komt er ook bij kijken!

Ik zou zeggen: als je nog geen kleurboek hebt deze zomer, is dit zeker een fijn exemplaar om je zomer kleurrijk mee te vullen!

Bedankt uitgeverij AW Bruna voor het opsturen van dit exemplaar!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten