donderdag 2 juli 2015

Bookhaul juni + wrap up juni


Bookhaul juni + wrap up juni 

Hellokidoki ;)

Omdat ik van plan ben best veel boeken te lezen in juli, heb ik de TBR deze keer losgekoppeld van de bookhaul en de wrap-up :) Ik heb niet heel veel gelezen deze maand helaas door alle tentamens en hertentamens, maar wel wat nieuwe boekjes bij elkaar geschraapt ;-) Take a look!

Allereerst starten we met mijn nieuwe boeken deze maand, ik heb ze in mooie stapeltjes onderverdeeld:



De Vuurwens - Kreeg ik van uitgeverij Luitingh-Sijthoff !
Stijlicoon - Kreeg ik ook van uitgeverij Luitingh-Sijthoff !
After #2 - Ontving ik van uitgeverij Boekerij :)
100 gelukkige dagen - Kreeg ik ook van uitgeverij Luitingh-Sijthoff!

Ja, uitgeverij LS Amsterdam is erg gul geweest en ik wil ze er ook hartelijk voor bedanken!

De volgende stapel:


Ik ben Pusheen de Poes - Jaa, zo cute boekje! Ik ontving het van uitgeverij BBNC. Echt dit is één groot boekje vol met schattigheid!
Ja, ik wil niet - Ontving ik van uitgeverij Xander. Ik ben er erg benieuwd naar, aangezien ik ook super fan was van de Bridget Jones Diaries ;-)
Waar het licht is - Ontving ik voor de Hebban leesclub! Ik vond de leesclub van Vlam zó ontzettend leuk om te doen, dat ik weer mee wilde doen. En dat mocht! Aah ik ben echt blij!
HUGO - Ik heb de film nog steeds niet gezien *shame*, maar ben er wel benieuwd naar. Waarom dan niet beginnen met het boek? En serieus, hij zit vól met tekeningen. Zo geweldig! Kocht ik in de opruiming bij onze plaatselijke boekhandel. Alle boeken 50%, nou ik was wel van de partij!
Zodiak. Het 13e huis - Ontving ik voor de leesclub van In de Boekenkast! Echt super gaaf, want ik was er erg benieuwd naar. En in leesclub vorm met mensen een boek lezen is leuker dan in je eentje een boek lezen!
Passie - Kocht ik over van iemand in de YA Facebook-groep. Ben er super blij mee!
Extase - Kocht ik op Boekenkraam, nu heb ik mijn Fallen serie compleet! (nou ja, op Fallen in Love en Engelen in het Donker na, die zoek ik nog!)

Next:


Zus & Geest & Storm - Won ik bij Chicklit. Ik ben er giga blij mee, want ik móést deze serie gewoon hebben, hij stond al zo lang op mijn verlanglijstje, maar hij was nergens meer te krijgen.
Disconnect - Kocht ik over van iemand in de YA FB groep :-) Ik ben er al een tijdje benieuwd naar en hij lijkt me erg leuk!
Alice door de Zombiespiegel en de Prinses - kocht ik allebei via BOL.com. Ik heb een tijdje ermee gewacht, maar kom op: deze moeten gewoon in je kast!



En Het Enige Echte Alice in Wonderland Kleurboek heb ik ook nieuw deze maand. Ik moest deze gewoon hebben omdat Alice in Wonderland gewoon mijn leven is. Oké, misschien wat overdreven, maar ik ben gigantisch fan van Alice in Wonderland en moet alles ervan hebben! Ook al heb ik veel te veel kleurboeken en moet ik nu echt gaan kleuren in plaats van aanvragen...

En welke boeken heb ik gelezen in juni?


Het zijn er in totaal 6 (echte leesboeken dan). Wat betekent...... dat ik mijn Goodreads Reading Challenge heb gehaald! 60/60 sta ik nu op! Ik heb hem opgewaardeerd naar 75. Ik denk dat ik wel meer dan 75 kan lezen, maar ik wil niet de druk erop leggen dat ik lees voor de hoeveelheid, ik wil van elk boek echt genieten.

Goed, nu eerst de boeken, ook in mooie stapeltjes. Als je de recensie ervan wilt lezen, klik dan gewoon op de titel en hoppa: je vliegt erheen ;)



Ja, ik zie je denken: dit stapeltje ken ik al. Dat klopt, maar recensie exemplaren komen nou eenmaal boven op de TBR stapel te liggen, dus die heb ik allemaal gelezen.


Stapeltje 2:


Ik ben Pusheen de Poes
Zodiak. Het 13e Huis (verschijnt binnenkort)
De Reading Challenge (ja, I know die zat al bij de wrap up van vorige maand, maar nu heb ik pas de recensie online!)
Waar het licht is (verschijnt binnenkort)

Nou dat waren de nieuwe en gelezen boekjes van deze maand! In juli natuurlijk weer veel meer boekjes. Ik ga in juli ook lekker op vakantie én ik krijg dan eindelijk vakantie (nu zit ik nog lekker met hertentamenweken), dus dan kan ik superveel lezen! Ik ben benieuwd :-)

Wat is het leukste/mooiste/stomste/verrassendste/grappigste boek wat jij in juni hebt gelezen?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen