dinsdag 9 juni 2015

Recensie: Vertrouw Me - Tahereh Mafi


Recensie: Vertrouw Me - Tahereh Mafi

Hellooo ;)

Nou. Poeh. De Touching Juliette serie is afgelopen... Ik kan het nog even niet geloven en ik ben het er ook zeker niet mee eens... Maar helaas gaan Juliette, Warner, Adam, Kenji, James en alle anderen zonder ons verder. Vertrouw Me, het derde en laatste deel van de serie: een knaller of een aanfluiting?

Vertrouw Me is het vervolg op:
Deel 1: Vrees Me
Deel 1.5: Verwoest Me
Deel 2: Breek Me
Deel 2.5: Versplinter Me





Waar gaat Vertrouw Me over?

Als Omega Point wordt vernietigd, weet Juliette niet of haar vrienden en de andere rebellen nog leven. Ook Adam lijkt verdwenen. Om het Herstel voor eens en altijd te vernietigen, is ze nu afhankelijk van Warner. De enige persoon van wie ze nooit had gedacht hem te kunnen vertrouwen, maar wel degene die haar leven redde. Warner is bereid Juliette te helpen – maar wat wil hij daarvoor terug?

Pff Adam. Wat maak jij een nare persoonsontwikkeling door. Ik ben blij dat ik team Warner ben, want je was een beetje vervelend en onaardig zeg. Ik begrijp dat je gekwetst bent, maar al die gemene dingen hoef je niet tegen Juliette te zeggen. Foei, jongen, foei.

Tot zover mijn note aan Adam. Ik ga niet zeggen of Adam bijdraait en met Juliette samenkomt, of dat ze bij Warner eindigt, of bij geen van twee, maar in het boek gebeurt een heel hoop! Wat een geweldig spetterend einde! Ik ben echt compleet verliefd op dit einde, wat een knaller! Dit deel vind ik het leukst: het zit vol actie, liefde en vooral veel girlpower

Dit boek is weer een lekker dik ding, maar dat heb je totaal niet door. Je vliegt door de bladzijden heen en hebt het boek uit voor je het door hebt. En dan voel je je leeg. En verdrietig. Niet omdat het verdrietig eindigt, maar omdat het überhaupt eindigt. Dit is precies zo'n serie die nog een aantal delen meer had mogen hebben! 

Wederom 5/5 sterren voor een deel uit deze serie. De serie behoort nu tot één van mijn lievelings en ik ben heel erg blij dat ik hem ben gaan lezen! 

Ga jij hem lezen, of heb je hem al gelezen? Wat vond je ervan?

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen