maandag 15 juni 2015

Recensie: The Reading Challenge!


Recensie: The Reading Challenge!

Hoii!

Het heeft even geduurd, maar de recensie van de Reading Challenge is er eindelijk ;)
Ik had het super druk met school, dus alle recensies schoten er een beetje bij in. Nou ja 'had', ik heb het nog steeds druk. Ik heb waarschijnlijk pas rond 14 juli vakantie, dus helaas moet ik nog even blokken. Desalniettemin vandaag een recensie!


Wat is de Reading Challenge precies?

Eigenlijk is het een soort opdrachtenboek voor boekliefhebbers. Je moet verschillende opdrachtjes uitvoeren en die laten jou stilstaan bij wat je leest, en dagen je uit om uit je comfort zone te stappen en eens een boek erbij te pakken wat je normaal niet zo snel zou lezen.

Ik geef een paar voorbeelden van de opdrachten die ik heb uitgevoerd / aan het uitvoeren ben:

Dit daagt je uit om van alle letters een boek te lezen

Lees je boek maar wat preciezer, er staan geweldige quotes in. Deze quotes deden mij wat ;)

Favourites <3

Jaa, een challenge die je elke dag een nieuw boek laat lezen. Helaas kreeg ik in het weekend problemen met mijn leestijd dus haalde ik het niet helemaal.

Goed graven in je geheugen of een categorie aanvullen door een boek te lezen!

Dit vind ik zelf echt de leukste. De stickers van boeken sparen. Ik heb Wreck This Journal en mijn fruitssticker pagina is geweldig volgeplakt! Ik ben er zo trots op! Kan niet wachten om dit ook helemaal vol te plakken!

Ja, forever <3 
Ook weer een leuke uitdaging; een keer letten op de cover kleuren die je leest. Het zal je verbazen ;)

Ik denk dat de meeste mensen hier nog geen boeken van hebben gelezen. Ik vind het zelf ook niet super, maar zo maak je toch je leesdomein breder!
Ook super gaaf: boeken noteren met magie erin. Het zijn vooral series geworden, want alle boeken los zijn er meer dan zeven ;)
Om niet het hele boekje gelijk prijs te geven of foto's te moeten plaatsen van nog niet gedane opdrachten, stop ik hierbij. 

Het boekje is echt super super leuk om te doen! Ik geef het 4/5 sterren! Er zitten heel veel opdrachten in en ze zijn ook allemaal stuk voor stuk anders, wat het echt een uitdaging maakt. Er zitten wel uitdagingen in waarvan ik weet dat ik die nooit ga volbrengen (een bepaald soort boek lezen wat mij ├ęcht niet trekt bijvoorbeeld, zonde van mijn tijd). Maar er zitten ontzettend veel leuke opdrachten in die zeker de moeite waard zijn!

Het is een heerlijk boekje en voor dat kleine bedrag moet je hem zeker in huis halen!

Ik dank uitgeverij Scelta Publishing ontzettend voor het ontvangen van dit recensie exemplaar!

Titel | The Reading Challenge
Auteur | Mila Levchenko
Uitgeverij | Scelta Publishing
Prijs | €8,99
ISBN | 9789491884320
Uitgegeven | mei 2015

Klik HIER voor alle info en om hem te bestellen!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen: