maandag 29 juni 2015

Recensie: Pusheen de Poes


Recensie: Pusheen de Poes

Hey!

Excuses voor het weinige posten de laatste tijd. Ik zit midden in de hertentamen weken en mijn overgang van studiejaar hangt eraan. Maar ik heb toch even tijd gevonden om iets te schrijven!

Een tijdje terug kreeg ik een hartstikke leuk cadeautje door de brievenbus: dit leuke boekje:



Het is echt het meest geniale boekje ooit! Het staat vol met superleuke plaatjes en poezen-weetjes ;-)

Hoi Pusheeeen! <3

So many days...

Ja, dit doen ze echt áltijd. Altijd kotsen op kleedjes en brokjes uit het schaaltje gooien en dan eten....

Dit is gewoon mijn kat.

Jep. Mijn kat. Alles gaat om eten.

Ahwwwww een klein zusje <3

Excuses voor mijn vinger-waas, maar deze foto is just cute :)

Haaahaha mijn lijfspreuk nu ;-)

Je denkt nu: leuk nou hoef ik het boekje niet meer te kopen, door al jouw foto's heb ik het hele boekje al gezien. Verrassing! Dat is niet zo! Het boekje heeft nog véeeéel meer superleuke plaatjes! 

Ik raad dit boekje heeeel erg aan :) Het is gewoon één bom vol cuteness. En het verdient dikke sterren, dus hierbij 10/5 sterren :)

Ik dank uitgeverij BBNC hartelijk voor het opsturen van dit superschattige recensie-exemplaar!

Titel | Ik ben Pusheen de Poes
Auteur | Claire Belton
Uitgeverij | BBNC Uitgevers
ISBN | 9789045317953
Prijs | €9,95

Koop het boekje HIER!

Read More,
MyPerfectBookLife <3

Posted by Monica

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig boekje! Ik zou er helemaal vrolijk van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, ik weet al wat ik een paar vriendinnen voor hun verjaardag ga geven, ik ken er zat die zat zijn op Pusheen! :)

    BeantwoordenVerwijderen